היכו ובעטו בו: כך הותקף שוטר בכיר לעיני בנו הקטן • תיעוד

ניצב משנה חיים בובליל בילה בחוף באשקלון כאשר קטטה פרצה במקום, וכשניסה להפריד בין המעורבים - האלימות הופנתה אליו. כתב אישום הוגש נגד שלושה מעורבים בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות

זמן צפייה: 02:01

ניצב משנה חיים בובליל, שלאחרונה מונה לתפקיד מפקד מרחב במחוז תל אביב, הותקף בחוף הים באשקלון לעיני בנו הקטן כאשר ניסה להפריד קטטה שפרצה בחוף. כתב אישום הוגש היום (שני) נגד שלושה גברים בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.

בובליל, שמתגורר בדרום, הגיע לפני כשבועיים עם בנו הקטן לבילוי בחוף בר כוכבא שבאשקלון. סמוך לשעה 16:30 רץ לכיוונו אחד הרוחצים וצעק לו: "רוצחים אותו" תוך שהוא מפנה את תשומת לבו לקטטה המונית בחוף. בובליל שלא היה בתפקיד לא חשב פעמיים - הוא התקשר למוקד 100 של המשטרה להזעיק תגבורת ובמקביל רץ לכיוון המקום שבו הייתה בקטטה.

ניצב יורם סופר, מפקד מחוז דרום
ניצב יורם סופר, מפקד מחוז דרום | צילום: דוברות המשטרה

לכתבות נוספות בנושא >> 

לאחר תקיפת בן ה-17 בטבריה: כתבי אישום הוגשו נגד ארבעה נערים

בן 17 הותקף באלימות מחוץ לבית הספר: "עברתי טראומה רצינית"

סטודנטית מהמשלחת שהותקפה בפולין: "פתאום החלו להכות אותנו"

תיעוד תקיפת השוטר
תיעוד תקיפת השוטר | צילום: חדשות 13

הקצין הבכיר שהיה עד לאחרונה קצין אגף המבצעים של המחוז הדרומי במשטרה הניף את תעודת השוטר ודרש מהנוכחים שיפסיקו מיד את התקיפה. אך לא רק שלא נרתעו, אלא להיפך – בתגובה הם החלו לתקוף את בובליל. בתחילה בעטו בו בחוזקה והיכו אותו באגרופים, ולאחר מכן, על פי כתב האישום, אף ניסו להטיח בראשו בקבוק וודקה - הכול לעיני בנו הצעיר.

בובליל שהיה במקום לבד הצליח להשתחרר והלך לכיוון בנו הקטן. אז, הגיעו למקום גם אחיו, אף הוא קצין משטרה, ושוטרים נוספים שהוזעקו למקום, ואלה עצרו שלושה מעורבים בקטטה. כתב האישום שהוגש היום נגד השלושה מייחס להם עבירות של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והכשלת שוטר. בכתב האישום נכתב כי "מהראיות עולה שהשלושה לא יראים מאנשי אכיפת החוק ונוקטים אלימות קשה גם כלפיהם".

מפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב יורם סופר שקיבל דיווח על תפקודו של בובליל, התקשר אליו והודה לו על אזרחות טובה ומחויבות, גם כשלא היה בתפקיד.