"תפס וזרק אותי לשיחים": חייל נאשם בתקיפת אישה בבאר שבע

לפני כשבועיים הותקפה נ' במהלך התעמלות בוקר בטיילת בעיר, וכעת היא סובלת מחבלות חמורות בעיניה ושבר בעצמות האף. המשטרה איתרה את החשוד, שזכר את התקיפה – אך לא הצליח לספק סיבה למעשיו

זמן צפייה: 03:15

לפני כשבועיים הותקפה נ', אישה בת 66 תושבת באר שבע בזמן שביצעה הליכת בוקר בטיילת שבעיר עם בעלה. במהלך ההליכה התפצלו דרכי השניים, וכמה דקות לאחר מכן נתקלה נ' בלאונרדו – חייל בשירות סדיר שחזר מבילוי במועדון. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, לאונרדו חלף על פניה, ואז נעצר, שב על עקבותיו ותקף אותה באכזריות.

"הוא לא אמר אף מילה, פתאום תפס אותי וזרק אותי לשיחים", שיחזרה נ'. "הוא הרביץ והרביץ ובאיזשהו מקום הוא קם, אולי הוא חשב שמספיק שבר לי את הראש, וקם וברח. הגוף שלי היה ברעידה, הפנים שלי היו כמו שריפה באש".

עוד בחדשות 13:

דקר לעיני חמשת ילדיהם: פוענח רצח האם בגליל המערבי

זריקת חפצים ללא פחד: כך קופאי הבריח שודד חמוש בסכין • תיעוד

רצח הזוג בנגב: שני בני אדם נעצרו בחשד למעשה

אישה שהותקפה בבאר שבע
אישה שהותקפה בבאר שבע | צילום: חדשות 13

כשהיא סובלת מכאבי תופת בכל גופה, ועם חבלות חמורות בעיניה, שבר בעצמות האף ונפיחות בעצמות הפנים, צעדה נ' לביתה. בדרך חלפו על פניה לא מעט עוברי אורח – אך איש לא הציע לה עזרה. "אני עמדתי כמה שניות, דקות, אני לא יודעת כי הייתי בשוק. אף אחד לא שאל אותי 'מה קרה? את צריכה עזרה?'"

המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ובעזרת מצלמות שפרוסות בעיר הצליחו להתחקות אחר מסלול התוקף – אשר בביתו נמצאה החולצה מוכתמת בדם. לאונרדו, צעיר נטול עבר פלילי, זכר את פרטי האירוע – אך לא הצליח לספק סיבה למעשיו. בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת אדם זקן וגרימת חבלה.