דחף והטיח לרצפה: צעיר תקף בת 70 לאחר שפגע ברכבה • תיעוד

תושב עפולה בן 21 מואשם שהכה אישה מבוגרת רק כי ביקשה ממנו את פרטיו, לאחר שנסע אחורה ונכנס במכוניתה. "לא מאמינה איך בן-אדם צעיר כזה מסוגל לתפוס אישה מבוגרת ולהכניס לה ככה מכות"

זמן צפייה: 02:07

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב עפולה בן 21 שהכה בת 70, לאחר שנכנס ברכבה. זה קרה בשבוע שעבר כשהצעיר נסע לאחור ופגע במכוניתה של רוחמה ריימונד כהן. רוחמה יצאה לברר את פרטיו של הצעיר. בצילומי מצלמות האבטחה נראים רוחמה והנהג ליד מכוניתו. היא מבקשת ממנו את פרטיו ואת פרטי הרכב שלו לצורך תיקון במוסך והסדר מול חברת הביטוח, אבל הוא בתגובה הכה אותה והפיל אותה על הכביש.

"אני לא מאמינה איך בן-אדם צעיר כזה מסוגל לתפוס אישה מבוגרת ולהכניס לה ככה מכות", אמרה רוחמה לחדשות 13. "התחלתי לצעוק, 'הראש, הראש'. הרימו אותי והתחלתי להתנדנד לצדדים, הייתה לי סחרחורת. אחר כך אמרתי לו, תראה מה עשית לי. אני לא מרגישה טוב עכשיו".

למרות שראשה נחבל, רוחמה הצליחה לקום וניסתה שוב לבקש את פרטיו של הנהג, אבל הוא בתגובה הכה אותה שוב ודחף אותה לעבר המדרכה עד שהיא נפלה, ואז הוא נכנס למכוניתו ונוסע משם. לאחר המקרה משטרת עפולה אספה עדויות מהשטח ואת צילומי מצלמות האבטחה והיום הגישה פרקליטות מחוז הצפון כתב אישום חמור נגד הנהג שתקף באכזריות את בת ה-70.

לאחר מעצרו, הנאשם החלה להשתולל בתחנת המשטרה וצעק כי הוא חולה נפש, שהוא רוצה למות ורוצה שהשוטרים יהרגו אותו. החשוד הטיח את ראשו בקיר עד אשר השוטרים עצרו ואזקו אותו וגם אז הוא המשיך להשתולל בעודו אזוק.