חשד לחיסול בצפון: בן 57 נורה למוות בחיפה

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע שבו נורה למוות בביתו נהג משאית, תושב חיפה. כמה שעות לאחר מכן נמצא רכב שרוף סמוך לבית הקברות בעיר, ועל פי החשד הוא היה שייך ליורים

זמן צפייה: 00:11

חשד לחיסול בצפון: מוחמד פאייז נהג משאית בן 57 מחיפה, נורה הלילה (שני) למוות בדירתו עיר. צוותי רפואה קבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. לאחר מספר שעות נמצא רכב שרוף סמוך לבית הקברות בעיר - על פי החשד, הוא היה שייך ליורים.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי אלמונים הגיעו לדירתו של פאייז ברחוב שבתאי לוי בחיפה, דפקו בדלת ולאחר שזהו את קולו פתחו בירי לעבר הדלת. לפני 12 שנים נורה פאייז ונפצע בינוני באירוע ירי.

הרכב השרוף שכנראה שימש את רוצחיו של בושקאר
הרכב השרוף שכנראה שימש את רוצחיו של בושקאר

על פי נתוניח המעקב של עמותת יוזמות אברהם, 78 ערבים נהרגו בשנת 2021 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 66 אזרחים ו-12 שאינם אזרחים. מבין כלל ההרוגים, 11 הן נשים ו-41 מההרוגים היו עד גיל 30.

בסוף השבוע נרצחו שני צעירים בחברה הערבית - האחד תושב ג'לג'וליה, עבד קרמיטה, שנורה למוות בחילופי אש בכפר קאסם. על פי החשד, הוא הגיע בכדי לבצע ירי על בית עסק ונקלע לקרב יריות בסיומו נפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה שם נקבע מותו.

לפני כן נרצח אנס אל-ווחווח בן ה-18 כאשר החנה את רכבו סמוך לשוק בלוד. אז, על פי החשד, רכב בצבע לבן נצמד לשלו, המחסלים ירו באנאס מספר כדורים ונמלטו. אנאס נפצע אנוש, פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. בזמן הזה, ביער סמוך לא רחוק מזירת הרצח נמצא הרכב השרוף שככל הנראה שימש את היורים. על פי גורם משטרתי, משפחתו של אנאס מסוכסכת עם משפחה אחרת בעיר והרצח הגיע כנקמה על רצח אחר שאירע בשבועות האחרונים בעיר.