פיתו גברים וגנבו את כספם: 4 נעצרו בחשד לסחיטה באיומים

שלושה גברים ואישה מאשקלון נעצרו לאחר שפיתו גברים להגיע למפגש מיני עם בחורה, ואז איימו עליהם וגנבו את את מכשיריהם הניידים, את פרטיהם המזהים ואת כרטיסי האשראי שלהם - ויצאו למסע קניות בשווי של עשרות אלפי שקלים. החשודים יובאו היום להארכת מעצר

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

שלושה גברים ואישה אחת בשנות ה-20 לחייהם מהעיר אשקלון נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שפיתו גברים להגיע למפגש מיני עם בחורה, ובאיומים סחטו מהם את פרטיהם האישיים ואת כספם, בעזרתו רכשו מוצרים בשווי של עשרות אלפי שקלים.

לפי החשד, החשודה, כבת 20, התכתבה באופן מיני עם כל אחד מהקורבנות, והזמינה אותם למפגש מיני. לאחר שהגברים הגיעו אל ביתה התנפלו עליהם שלושת החשודים, ובאיומים גנבו מהם את מכשיריהם הניידים, את פרטיהם המזהים ואת כרטיסי האשראי שלהם. לאחר מכן יצאו למסע קניות על חשבון הקורבנות, ורכשו מכשירים ניידים בשווי של עשרות אלפי שקלים. באחד מהמקרים אף ניסו החשודים לקנות רכב.

עוד עולה מהחקירה כי החשודים הכירו את הצעירה ושיכנו אותה בדירה באשקלון, ממנה התכתבה עם הקורבנות באמצעות פרופיל פיקטיבי. המשטרה החלה לחקור את המקרה באופן סמוי לאחר שהתקבלו מספר תלונות שתיארו מקרים בעלי דפוס פעולה דומה.

הארבעה חשודים בעבירות שוד, סחיטה באיומים ושימוש בכרטיסי חיוב. אתמול, כשהחקירה הפכה לגלויה, עצרה המשטרה כאמור את ארבעת החשודים, שניסו להימלט בעזרת מונית, והיום הם יובאו לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם.