חשד לרצח באשדוד: אישה הותקפה בפטיש בביתה - הגרוש שלה נעצר

צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא אישה כבת 40 עם חבלות בגופה, ופינה אותה לבית החולים אסותא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. שכניה סיפרו כי היא הותקפה על ידי אדם שפרץ לביתה עם פטיש, תקף אותה ונמלט. שוטרים עצרו את הגרוש שלה בתום מצוד

זמן צפייה: 01:19

חשד לרצח באשדוד: אישה כבת 40 הותקפה בביתה באשדוד הערב (שלישי), ופונתה במצב קשה לבית החולים אסותא בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. שכניה סיפרו כי היא הותקפה על ידי אדם שפרץ לביתה עם פטיש, תקף אותה - ונמלט. בן זוגה הנוכחי נעצר, אך הוא ככל הנראה לא מעורב באירוע, וכעבור זמן קצר נעצר הגרוש שלה בתום מצוד, אשר בעבר היא התלוננה נגדו על אלימות.

מפקד תחנת אשדוד' סנ"צ אילן שושן, סיפר: "היום בסביבות השעה 19:00 התקבלה קריאה מגבר שמבקש עזרה ואומר שבת הזוג שלו נפצעה. כוחות שהגיעו למקום מצאו גבר בזירה ואישה פצועה על הריצפה. בן זוגה היה בדירה, בשלב הראשוני הוא נעצר. בנוסף עוכב לחקירה הגרוש, שבעבר היו ארועי אלימות שבו תקף את הקורבן. הוא היה בכלא 15 חודשים. יש סימני אלימות קשים".

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובש רפואת חירום במד"א אלי הופמן סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה בבניין מגורים, ראינו את האישה שוכבת כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא במצב קשה".

ערן זריקר, חובש באיחוד הצלה, מסר: "מדובר באישה כבת 40 שנפצעה בינוני כתוצאה מאירוע אלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונתה בניידת טיפול נמרץ כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה מוגדר קשה".

זירת האירוע באשדוד
זירת הרצח באשדוד | צילום: דוברות איחוד הצלה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הרצח, יחד עם מפקד מחוז דרום ניצב פרץ עמר, ואמר: "הלב נחמץ להגיע לזירות אירוע כאלה אני מגיע גם למקומות האלו כדי שתהיה כאן אמירה זה בשיא החשיבות והמשטרה מונחת לטפל בזה בצורה נחושה המשטרה עשתה כאן עבודה מהירה מאוד ועצרה כאן חשוד במעשה ואני מקווה שיהיה גם פענוח".

"מה שברור זה שמגיע לתושבים ולתושבות עוד תחנות משטרה, עוד שוטרים, כדי להלך ברחובה של עיר, על זה אני נלחם", הוסיף בן גביר, "יש לנו דיונים בימים האלה, שהמטרה שלהם מבחינתי זה להוסיף כמה שיותר שוטרים, כמה שיותר תקנים, כמה שיותר כוחות משטרה. חסר מרחב שלם בדרום וחייבים לקבל את הדברים האלה כדי להצליח להביא לאנשים והנשים כאן תחושת ביטחון".

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה בתגובה: "החברה הישראלית מדממת ונשים הן מהראשונות להיפגע. המקום הזה הפך לבית משוגעים והאווירה הזו בטוח שאינה תורמת לעשרות אלפי נשים בישראל שגם כך חיות במציאות אלימה. הממשלה עסוקה בלהתעסק בעצמה במקום בחיים עצמם, חקיקה שנועדה להילחם במאבק באלימות במשפחה תקועה. רע לתפארת".

זירת הרצח באשדוד
זירת הרצח באשדוד | צילום: עופר אשטוקר, אשדודנט

הרצח הערב באשדוד מצטרף לשלושה מקרים נוספים של רצח נשים מאז תחילת החודש. ב-8 בפברואר נרצחה לידר יפה סוויסה על ידי שכן בלוד, וארבעה ימים לאחר מכן נרצחה ברכה אטיאס על ידי בעלה בלוד. אתמול נרצחה צעירה בת 27 על ידי אחיה בנס ציונה.