העיר על מחזור בקבוקים בסופרמרקט באשדוד - והותקף במוט | תיעוד

תושב העיר בן 67 נעצר לאחר שתקף אדם כבן 65 בסופרמרקט בסטאר סנטר באמצעות מוט ברזל, על רקע ויכוח שהתגלע לכאורה על רקע מחזור בקבוקים במכונה המוצבת במקום. מעצרו הוארך בשבעה ימים

זמן צפייה: 00:12

תושב אשדוד בן 67 נעצר לאחר שתקף אדם כבן 65 בסופרמרקט באשדוד באמצעות מוט ברזל, והבוקר (שני) בתום דיון שנערך בבית משפט השלום באשקלון הוארך מעצרו בשבעה ימים. צפו בתיעוד התקיפה בראש הכתבה.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי התקיפה אירעה בעקבות ויכוח שהתגלע לכאורה על רקע מחזור בקבוקים במכונה המוצבת בסופרמרקט בסטאר סנטר באשדוד. שוטרי תחנת אשדוד הועזקו למקום בעקבות דיווח על תקיפה, והצליחו לאתר את החשוד ואת מוט הברזל הגדול בו השתמש.

במקביל, התברר כי הקורבן עזב את המקום, ובמשך היממה האחרונה עשו חוקרי המשטרה מאמצים לאתר את זהותו, עד שהוא נמצא וזומן לתחנת המשטרה, שם הוא הגיש את תלונתו וכן התברר כי הוא נזקק לטיפול רפואי לאחר שנחבל מהתקיפה.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, מסרה: "מרחב לכיש מוכוון לאפס סובלנות בעבירות אלימות, החל בתגובה מהירה מאוד של השוטרים בשטח במטרה לעצור את החשודים, הבאתם לחקירה, ומיצוי מלוא הראיות על מנת להוביל אותם לדין. ביטחונו ושלומו של הציבור הוא נר לרגלינו, וכל חשוד בעבירות בכלל ובאלימות בפרט, ידע שנגיע אליו בכל עת ובכל מקום".