הנערה שנאנסה באשדוד: "אמא, תדאגי שהוא לא ישתחרר לעולם"

בת ה-14 על הרצף האוטיסטי סיפרה לחוקרים על כל האירוע וזכרה כל פרט. מעצרו של חשוד, איגור אולסיק בן ה-40, הוארך בשישה ימים. אימה: "הוא רמס את הילדה שלי, ילדה תמימה שלא מבינה"

זמן צפייה: 05:55

פרטים חדשים נחשפו הערב (שלישי) מתוך עדותה של הנערה בת ה-14 שנאנסה אמש באשדוד. הנערה, שמאובחנת על הרצף האוטיסטי, זכרה פרטים רבים והפתיעה את משפחתה ואת החוקרים, לאמה אמרה: "תדאגי שהוא לא ישתחרר לעולם". היא סיפרה כיצד החשוד, איגור אולסיק בן ה-40, לקח אותה בכוח לדירתו ואנס אותה.

הנערה חזרה מבית הספר וירדה מהאוטובוס בתחנה הקבועה - שם, על פי החשד, המתין לה אולסיק. בלשי המשטרה סבורים כי ייתכן והוא תיכנן מראש את המעשה. הוא לקח אותה בכוח לדירתו שנמצאת במרחק של כ-300 מטרים מהתחנה, נעל את הדלת ואנס אותה במשך שעה וחצי.

"התנגדתי, אבל הוא תפס אותי ולקח ואתי לאורך כל הדרך", סיפרה בעדות. "עוד לפני שעלינו ביקשתי שיעזוב אותי אבל הוא לא הקשיב. בשלב הזה הוא הכניס אותי לביתו, נעל את הדלת ותקף אותי". היא פירטה לחוקרים את מעשה האונס שנמשך, כאמור, כשעה וחצי והוסיפה: "ביקשתי ממנו שירד מעליי ודחפתי אותו. בסוף הוא אמר לי לא לספר לאף אחד וביקש את מספר הטלפון שלי".

אימהשל הילדה אמרה בדיון היום: "הוא גמר על הילדה שלי, ילדה תמימה שלא יודעת ולא מבינה כלום. הוא חיבק אותה, שם את היד מתחת לבית השחי שלה ונעל את הדלת. היא ניסתה לבעוט בו והוא פשוט שכב עליה ועשה מה שעשה. שעה וחצי הוא רמס לי את הילדה, עד שהיא שמעה איזה דפיקה בדלת והוא נכנס לשירותים והיא ברחה".

בדיון בהארכת מעצרו, אמר החשוד כי הוא לא אנס אותה וכי לא ידע שהיא אינה מבוגרת. תושבי השכונה סיפרו שהוא נהג להציק לנערות באזור והתחושה היא שעירנות יכולה הייתה למנוע את הסיפור. שכנים סיפרו לחדשות 13 כי הוא היה נוהג לדפוק על הדלתות, להיכנס בלי אישור לבתים, והיה לרוב תחת השפעת אלכוהול. בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים.