הרצח באשדוד: אחיינו של ראש העיר נדקר למוות בכניסה למכולת

שלומי ביטון בן ה-49 נרצח בעקבות סכסוך שהתגלע בינו לבין החשוד, יונתן ברו בן ה-57, בעל עבר פלילי בתחום האלימות. מעצרו של החשוד הוארך ב-11 ימים, ומעצרה של בת זוגו החשודה בסיוע לאחר מעשה ושיבוש ראיות הוארך ב-7 ימים

שלומי ביטון שנרצח באשדוד, ברקע זירת הרצח
שלומי ביטון שנרצח באשדוד, ברקע זירת הרצח | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שלומי ביטון בן ה-49, אחיינו של ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, הוא הגבר שנדקר למוות אמש בכניסה למכולת ברחוב אבן גבירול בעיר. הבוקר (שישי) האריך בית משפט השלום באשקלון ב-11 ימים את מעצרו של החשוד ברצח, יונתן ברו בן ה-57, בעל עבר פלילי בתחום האלימות. בת זוגו של החשוד, החשודה בסיוע, נעצרה גם היא ומעצרה הוארך בשבעה ימים.

בת זוגו של החשוד, אם לארבעה ילדים קטנים, חשודה בסיוע לאחר מעשה ושיבוש ראיות, ובמשטרה חושדים כי היא לקחה את כלי הרצח אליה הביתה. היא משתפת פעולה עם החוקרים, וטוענת כי היא סובלת מבעיות נפשיות. המניע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך בין ביטון לבין החשוד.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, התייחס בחשבון הפייסבוק שלו לרצח אחיינו וכתב: "אבל כבד פקד אמש את משפחתי. אחייני היקר והאהוב שלומי ביטון נרצח בדם קר על לא עוול בכפו, והשאיר את הוריו וילדיו וכל בני המשפחה המומים וכואבים. אנו מסרבים להאמין שגם למשפחתינו הגיעו נגעי האלימות והפשיעה האיומים, שהפכו למגיפה בכל חלקי החברה הישראלית, ובמיוחד השבוע, עם רצח רבים ואכזריים ברחבי המדינה".

שלומי ביטון שנרצח באשדוד
שלומי ביטון שנרצח באשדוד

ביטון, עובד נמל לשעבר, נפצע באורח קשה כתוצאה מהדקירה, ופונה לבית החולים אסותא באשדוד, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הוא יובא למנוחות היום לאחר שחרור הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר. חובשי רפואת חירום במד"א עדיאל אזולאי ואליהו כהן סיפרו אמש בזירת הרצח: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת מגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".