"האוכל בעבע": אב נעצר בחשד שניסה להרעיל את בתו עם אקונומיקה

לפי המשטרה, תושב אשדוד ביקש מבתו בת ה-10 ליטול ידיים, ובזמן שעשתה זאת שפך חומר ניקוי לתוך האוכל שלה. מעצרו של האב, שהודה במעשים, הוארך עד יום שלישי. "היא לא התנהגה כראוי"

זמן צפייה: 01:13

אבא מאשדוד נעצר אתמול (שבת) לאחר שעל פי החשד ניסה להרעיל את בתו בת ה-10 עם אקונומיקה. זאת, כפי שעולה מהחקירה, מאחר והילדה לא נהגה כראוי לאביה.

במהלך דיון שנערך אתמול בבית משפט השלום באשקלון, נציג המשטרה הצהיר כי אמש, בעת ארוחת הערב, החשוד ביקש מבתו ליטול ידיים, ובזמן שעשתה כך הוא שפך אקונומיקה לתוך האוכל שלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

תינוקת הובהלה לבית החולים במצב קשה - שרידי סם נמצאו בדמה

"טען שהיה קורבן להתנהגות הילדים": מורה הואשם בעבירות מין

חשד לפרשייה בין-לאומית של חטיפה וסחר בתינוק מישראל

צילום: Shutterstock

מעדות הילדה עולה כי כשחזרה לשולחן, היא "ראתה משהו מבעבע באוכל ואז היא הריחה אותו והבינה שיש אקונומיקה. היא שאלה אותו והוא אמר שכן כי היא לא נהגה כיאות". המשטרה ציינה כי הגרסאות של האב ושל הבת תואמים.

האירוע דווח למשטרה לאחר שהאם, אשתו של החשוד, התלוננה על אלימות כלפיה וכלפי הילדים, כאשר תיארה אווירת פחד וטענה כי נגרמו לה חבלות. בעת שהחוקרים גבו ממנה עדות, האם העלתה את האירוע עם חומר הניקוי.

בחקירתו הכחיש האב כל קשר לעבירות אלימות, אך לגבי האקונומיקה טען כי שפך בכוונה את החומר על מנת שבתו לא תאכל את האוכל "לאחר שדיברה אליו בצורה כזו או אחרת". "לא הייתה לו כוונה להסתיר את זה, שהיא תוכל את האוכל הנגוע".

עו"ד דוד כץ, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, אמר: "האב משתף פעולה עם החוקרים ומכחיש את כל החשדות. לטענתו, כל האירוע הוא תולדה של סכסוך גירושין ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בבתו".

צילום: Shutterstock

ביום שישי, תינוקת כבת שנה הובאה לבית החולים וולפסון שבחולון כשהיא מחוסרת הכרה ובמצב קשה. הצוות הרפואי בבית החולים ערך בדיקות ומצא בדמה שרידי סם. משטרת ישראל פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.  מבית החולים וולפסון נמסר כי התינוקת, כבת שנה, היא בת למשפחת תיירים השוהה בארץ. התינוקת מונשמת ומורדמת וצוות רב תחומי נלחם על חייה.