ניסיון חיסול: בכיר בעולם הפשע בדרום נפצע קשה מירי באשדוד

המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי על רקע פלילי ברחוב העצמאות באשדוד. גבר כבן 38 נפצע באורח קשה באירוע ופונה לבית החולים אסותא בעיר. הפצוע הוא בכיר בכנופייה שניסתה בעבר לחסל את בניו של שלום דומרני. שלושה חשודים נעצרו

שריפה בבניין מגורים באשדוד
אמבולנס באשדוד, ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 38 נפצע באורח קשה היום (ראשון) מירי ברחוב העצמאות באשדוד. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. כל הנראה מדובר בניסיון חיסול בעולם התחתון. היעד לירי הוא בכיר בעולם הפשע בדרום, שמסוכסך עם ארגון הפשע של שלום דומרני. הבכיר שנפגע משתייך לכנופייה שניסתה בעבר לחסל את בניו של דומרני.

זמן קצר לאחר הירי במשטרה הודיעו כי נעצרו שני חשודים בשנות ה-30 לחייהם, תושבי הדרום והמרכז. בתום מרדף אחר רכב שנמלט מהמקום, בשיתוף המערך האווירי, אותר הרכב באזור מודיעין - והחשודים עצמם שנטשו אותו שם. בהמשך נעצר חשוד שלישי במעורבות בניסיון החיסול, בן 23 שנמלט ברכב אחר.

זירת ניסיון החיסול באשדוד
זירת ניסיון החיסול באשדוד | צילום: דוברות המשטרה

בהערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מחוז הדרום הנכנס, ניצב אמיר כהן, יחד עם סגל פיקוד מרחב לכיש, הוא אמר: "מדובר בחולייה של מתנקשים חמושים שבזכות פעילות מהירה של יחידות מרחב לכיש, יחידות מחוזיות וארציות בסיוע של מסוק משטרתי ובתיאום מצוין ביניהם, הצלחנו להגיע מהר מאוד אל הרכב והחשודים בביצוע הירי. הפעילות משקפת מאמץ מאוד סדור של המרחב בכדי לשים את היד על כל מי שבוחר לבצע מעשים מסוג זה. נמשיך במאמץ הגדול במחוז הדרום במאבק בפשיעה החמורה ונעשה את הכל בכדי להביא לדין את החשודים".

מעצר החשוד השלישי בניסיון החיסול באשדוד
מעצר החשוד השלישי | צילום: דוברות המשטרה

פראמדיק מד"א מורן בן דור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו ובהכרה מלאה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות לכאב. פינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה".