דריסת הנער באשלים: אישום נגד דודתו בגין גרימת מוות ברשלנות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מיכל עוזרי בת ה-27 מהיישוב שבדרום, בגין דריסתו למוות של מאי פרץ בן ה-17. "החליק כשהרכב עלה על פס האטה, נדרס - ונלכד בין תחתית המכונית לבין הכביש"

זמן צפייה: 01:23

הטרגדיה באשלים: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) כתב אישום נגד מיכל עוזרי בת ה-27, בגין גרימת מותו ברשלנות של אחיינה, מאי פרץ בן ה-17, אותו דרסה למוות לאחר שהחליק ממכסה המנוע של הרכב שבו נסעה ביישוב שבדרום, בחודש יוני. הפרקליטות ביקשה לפסול את רישיונה של הנאשמת עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, עוזרי הסיעה את פרץ ונער נוסף ביישוב, כשהשניים יושבים על מכסה המנוע. בשלב מסוים הנער השני ירד מהרכב והלך לביתו, ואילו עוזרי המשיכה לנהוג כאשר אחיינה עוד יושב על מכסה המנוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בכיר בכחול לבן: עדיף שהעליון לא יפסול את נתניהו – אלא הציבור

"איש מדהים": יוסף קהלני בן ה-79 נהרג בתאונת האוטובוס

לחץ לביטול כנס להט"ב בבר אילן; תוגברה האבטחה במקום

מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים
מאי פרץ, שנהרג בתאונה באשלים | צילום: חדשות 13

"תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו הרכב עלה על פס ההאטה, פרץ החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס על ידי הרכב ונלכד בין תחתית המכונית לבין הכביש", נכתב בכתב האישום. "כתוצאה מהתאונה, נחבל חבלות קשות ונפטר עת הובל באמבולנס לבית-החולים".

כזכור, לאחר האירוע, הודתה דודתו של פרץ כי הסיעה אותו על מכסה המנוע על פי דרישתו, וסיפרה כי בשלב מסוים הוא נפל ונלכד מתחת לרכב.

מאי פרץ, שנדרס למוות באשלים שבנגב
כאמור, פרץ נהרג מפגיעת ביישוב אשלים שבמועצה האזורית רמת הנגב. צוות מד"א פינה אותו במצב אנוש, ומותו נקבע בבית החולים סורוקה. הנער חזר מבילוי עם הדודות שלו, אחיות תאומות בנות 26. כשהגיעו ליישוב, אחת מהן דרסה כאמור את הנער והוא נלכד במשך דקות ארוכות מתחת לרכב.

לאחר מותו, אליה פוירשטיין, חברה של משפחת פרץ, סיפרה כי "מאיצ'וק היה בחור מבריק עם נשמה ענקית שחייכה דרך העיניים שלו. כשהיה פוגש אנשים שאהב היית רואה את זה, את החיוך בעיניים שלו. תמיד מחייך כשמברך אנשים לשלום. כשהוא היה מחבק אותך זה היה מסוג החיבוקים שמטעינים אותך באנרגיה לכל היום". "תמיד היה מוקף בחברים. כולם אהבו אותו. הוא היה מלא שמחה, בחור עם אינטיליגנציה רגשית גבוהה מאוד. אח גדול מדהים ובן שהוא גאווה לכל הורה. הוא היה נער רגיש, מכיל ומצחיק. יחיד בדורו", הוסיפה פוירשטיין.