יצחק אספה ערער לעליון על גזר דינו: "מתנצל בפני משפחת נשר"

הכדורגלן שדרס למוות את ארי נשר וכבר החל לרצות ארבע שנים וחצי בכלא, ערער על גזר דינו. "אין יום שחולף מבלי שהוא נותן את הדעת על העבירות שביצע ומבלי שחש חרטה עמוקה על מעשיו"

זמן צפייה: 01:44

יצחק אספה, הכדורגלן שדרס למוות את ארי נשר, ערער היום (חמישי) לבית המשפט העליון על גזר דינו. כזכור, אספה החל לרצות לפני כחודש וחצי את ארבע וחצי שנים שנגזרו עליו.

בפתח הבקשה, כתבו עורכי דינו כי "אספה שולח התנצלות כנה ועמוקה בפני משפחת נשר, שאיבדה את היקר לה מכול". "אין יום שחולף מבלי שיצחק נותן את דעתו על העבירות שביצע ומבלי שיחוש חרטה עמוקה על מעשיו", הוסיפו.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"אובדן גדול לקולנוע": משפחתו של ארי נשר תובעת את הדורס

4.5 שנות מאסר לכדורגלן יצחק אספה שדרס למוות את ארי נשר

שירות המבחן המליץ: עבודות שירות לאספה; הפרקליטות דרשה 5 שנים

יצחק אספה וארי נשר
יצחק אספה וארי נשר | צילום: חדשות 13

כזכור, לפני כחודש וחצי בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר ארבע שנות מאסר וחצי בפועל על הכדורגלן יצחק אספה, שהורשע בחודש ספטמבר בהפקרת הנער ארי נשר בן ה-17 ונער נוסף, ו-20 אלף שקלים לפיצוי המשפחה. השופט צבי גורפינקל דחה את המלצת שירות המבחן לעבודות שירות ואמר כי "בעבירת ההפקרה יש שפל מוסרי עמוק במקום לעצור ולדווח לרשויות ולנסות לסייע לנפגעים האדם נוטש את התאונה ונמלט".

אביו של ארי, אבי נשר אמר לאחר גזר הדין כי "זהו יום קשה. שום דבר לא יחזיר לנו את ארי - הפקרה זה כמו רצח. אספה יצא בזול. במשך שנה וחצי הוא גרר אותנו לכאב לב עם כל השקרים שלו וחוסר האחריות".

ארי נשר, שנפצע בתאונת הפגע וברח בתל אביב, עם הוריו איריס ואבי נשר
ארי נשר, שנפצע בתאונת הפגע וברח בתל אביב, עם הוריו איריס ואבי נשר | צילום: רפי דלויה

בהצהרה שמסרה בבית המשפט כשבועיים לפני מתן גזר הדין אמרה איריס נשר, אמו של המנוח, לאספה: "פירקת את הילד שלנו עם המכונית שלך והמשכת למסיבה נוספת - במקום להושיט עזרה". במעמד אותו דיון המליץ שירות המבחן בפני ביהמ"ש לגזור על אספה עבודות שירות בלבד. מנגד, הפרקליטות ביקשה למצות עמו את הדין ולגזור עליו עד 6 שנות מאסר.

כזכור, ארי היה בנו של הבמאי המוערך אבי נשר, והוא נהרג כתוצאה מתאונת פגע וברח בשדרות רוקח שבתל אביב בשנת 2018. נשר רכב על אופניים חשמליים אותם נהג חברו, כשלפתע פגע בהם רכבו של אספה. נשר נפגע בראשו וספג פגיעה רב מערכתית שהובילה למותו. משפחתו החליטה לתרום את איבריו.