אחרי 19 שנה: רוצחת אסף שטיירמן שוחררה מהכלא

לאחר שהפרקליטות החליטה שלא לערער על ההחלטה של ועדת השחרורים, סיגלית (חיימוביץ') כהן יצאה מהכלא מלווה במשפחתה בתום 19 שנות מאסר

זמן צפייה: 00:22

רוצחת אסף שטיירמן, סיגלית (חיימוביץ') כהן שוחררה היום (רביעי) מהכלא בתום 19 שנות מאסר. זאת, לאחר שהפרקליטות החליטה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים לקצר את זמן מאסרה.

בשבוע שעבר החליטה ועדת השיחרורים לשחררה, וחברי הווועדה כתבו בנימוקיהם כי הם התרשמו מכך שכהן "הביעה חרטה כנה והיטיבה להגדיר את אופן ההתבוננות שלה על מעשיה השפלים והחמורים, באופן המלמד על חרטה אמיתית וכנה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

זמן הכרעה: צוות המומחים ימליץ אם לאשר חיסון קורונה לילדים

בקשת טראמפ נדחתה: המסמכים מהמהומות בקפיטול ייחשפו

החקירה נגד רשתות המזון: חשד כי תיאמו מחירים ופגעו בצרכנים

הרוצחת סיגלית חיימוביץ' והנרצח, אסף שטיירמן
הרוצחת סיגלית חיימוביץ' והנרצח, אסף שטיירמן

"התרשמנו מחרטה היוצאת מעומק הלב ולא כזו שנאמרת מן השפה אל החוץ, כדי לרצות מאן דהו כדי להחניף או להשיג את השחרור", הוסיפו חברי הוועדה, "אנו מתרשמים שלאסירה גבולות פנימיים מופנמים, אשר מאפשרים לה לנהל אורח חיים תקין ומיטבי".

רצח אסף שטיירמן, בן 18 במותו, התרחש בדצמבר 1996 ביער אוסישקין בכפר סבא. הרצח לא פוענח במשך ארבע שנים, עד שבדצמבר 2000 אשתו של הרוצח רעי חורב התלוננה במשטרה לאחר שתקף אותה, וסיפרה כי לאחר נישואיהם התוודה בפניה על הרצח.

חורב נעצר והודה שרצח את שטיירמן בנוכחות חיימוביץ', שגם סייעה לו במעשה, וליהי גלוזמן, שקיבלה מעמד של עד מדינה והעידה נגד חבריה. בגזר דינה כתבו השופטים: "היה זה רצח לשם רצח - ללא מניע. ללא זיק של היגיון".