מעצרם של הורי התינוקת ששרידי סם נמצאו בדמה הוארך בשלושה ימים

בית משפט השלום בתל אביב האריך את המעצר של השניים, לאחר שבתם בת השנה פונתה בסוף השבוע לבית החולים וולפסון במצב קשה - ובבדיקת הרופאים התגלו בדמה חומרים מסוכנים

כניסה לחדר מיון, אילוסטרציה
כניסה לחדר מיון, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרם של הורי התינוקת ששרידי סם נמצאו בדמה, לאחר שפונתה בסוף השבוע לבית החולים וולפסון שבחולון במצב קשה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

כזכור, התינוקת בת השנה הובאה ביום שישי לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה, מונשמת ומורדמת. הצוות הרפואי במקום ערך בדיקות ומצא בדמה שרידי סם, ומבית החולים נמסר כי התינוקת, כבת שנה, היא בת למשפחת תיירים השוהה בארץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תינוקת הובהלה לבית החולים במצב קשה – שרידי סם נמצאו בדמה

התאונה בכביש 7: לא אותרו סמים בבדיקת הדם של נהג המשאית

התאונה בדרום: גובר החשד כי נהג המשאית נסע תחת השפעת סמים

מסדרונות בית החולים
מסדרונות בית החולים | צילום: חדשות 13

בחודש מאי 2018, תינוק כבן שנה ממזרח ירושלים פונה במצב קשה לבית החולים הר הצופים בירושלים, כשהוא שקוע ואפאטי. במהלך בדיקת דם שהתבצעה בחדר המיון, נמצאה בגופו כמות גבוהה של סם מסוג מריחואנה. בית החולים דיווח למשטרה, שעיכבה את אבי התינוק לחקירה.

שבועיים לפני כן, פונה תינוק בן 10 חודשים, מאחד מיישובי עמק יזרעאל, למרכז הרפואי העמק בעפולה כשהוא במצב קשה ובסכנת חיים בשל הרעלת קנאביס. התינוק פונה בתחילה לבית החולים הצרפתי בנצרת, אך בשל חומרת מצבו והצורך לאשפזו ביחידה לטיפול נמרץ, הועבר לעפולה כשהוא בהכרה מעורפלת, ונשימתו שטחית מאוד עד כדי הפסקות נשימה.
מריחואנה
מריחואנה | צילום: רויטרס

הוריו לא ידעו להסביר מה קדם להידרדרות במצבו, והועלה חשד כי הוא סובל מדלקת במוחו או מחבלת ראש. בהמשך, סיפרו הוריו כי מוקדם יותר ראו אותו מכניס בדל סיגריית קנאביס לפיו, וכנראה שהסם שבלע גרם להידרדרות המהירה במצבו. אביו של התינוק נעצר ומעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בנצרת עד ליום ראשון.