החשודה בפרשת סחיטת איש העסקים בצפון: אשת ראש עיריית כרמיאל

לאחר שדווח כי נעצרו קצין משטרה בכיר לשעבר ואחרים בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים בצפון, הותר לפרסום כי סוזי קונינסקי היא אחת החשודות בפרשה, אשר על פי החשד הייתה מעורבת באיומים על איש העסקים כי אם ירוץ לבחירות המקומיות - יופצו תמונות אינטימיות שלו

זמן צפייה: 00:42

החשודה בסחיטה ואיומים של איש עסקים מהעיר כרמיאל היא אשת ראש העירייה, עורכת הדין סוזי קונינסקי - כך הותר לפרסום הבוקר (שני), לאחר שדווח כי נעצרו אשת ראש עיר, קצין משטרה בכיר לשעבר ואחרים.

מדובר כאמור באשתו של משה קונינסקי, שמטרתה על פי החשד הייתה למנוע מאיש העסקים להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות בעוד כשנה, מול ראש העיר המכהן, בעלה. על פי החשד, היא שכרה את שירותיו של חוקר פרטי שיצלם תמונות "מביכות" שיפגעו בהתמודדות, ושלחה אותן לבכירים בליכוד.

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2211071031' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_b70xnzyu' duration='']

כזכור, החשודים איימו על איש העסקים כי אם ירוץ בבחירות, יפיצו תמונות איטימיות שלו עם נשים בבתי קזינו בחו"ל. ב"שישי" עם אילה חסון נחשף כי חוקרי יאח"ה גבו עדות משר לשעבר, שאישר כי קיבל הודעות עם תמונות הסחיטה. בנוסף, אחד החשודים משתף פעולה באופן מלא בחקירה ומחזק את הראיות שבידי המשטרה.

כאמור, ארבעת תושבי הצפון עוכבו ביום שני האחרון לחקירה, לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאח"ה במהלך החודשים האחרונים. על פי החשד, חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו כל אחד על פי חלקו על איש העסקים, שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו. בהמשך, אף מומש האיום.

עורכי הדין עמית חדד ונעה מילשטיין, המייצגים את קצין המשטרה לשעבר, מסרו בתגובה: "מרשנו קצין משטרה בכיר לשעבר שעושה חיל בתחום החקירות תוך שהוא מקפיד קלה כבחמורה בהוראות הדין. אין ולא נטענה נגדו טענה כלשהי על פעולה לא חוקית ועד לרגע זה לא ברור כלל מדוע הוא נחקר באזהרה. אין לנו ספק כי לאחר שהמשטרה תבחן את התמונה הראייתית במלואה, היא תגלה כי בפועלו של מרשנו לא נפל כל רבב".