"אל תפחדי": בן 35 נעצר בחשד שניסה למשוך לרכבו בת 13 בת"א

המשטרה קיבלה דיווח על גבר שעצר את רכבו סמוך לילדה ברחוב ברנסון שבעיר, פנה אליה וניסה להכניס אותה למכונית ללא הצלחה. בתום חיפושים החשוד נעצר בקריית גת

פדופיל עוקב אחרי ילדים (אילוסטרציה)
אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

גבר בן 35 תושב קריית גת נעצר אתמול (שישי) לאחר שפנה לנערה בת 13 ברחוב ברנסון שבתל אביב, עצר את רכבו בסמוך אליה, ניסה לדבר עימה ואמר לה: "אל תפחדי ממני". כשהנערה לא התייחסה, הוא ניסה למשוך אותה לתוך הרכב ללא הצלחה. הערב יובא הגבר לבית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

לאחר קבלת הדיווח אודות המקרה, החלה משטרת תל אביב מרחב ירקון בסריקות באזור, תוך הגברת נוכחות משטרתית בסמוך למוסדות לימוד. לבסוף, הצליחה המשטרה לעצור את הגבר בקריית גת.

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המעשים הקשים והפחד מהנערים: יומני האונס של בת ה-11

כתב אישום הוגש נגד הנער שירה באקדח אוויר בכנס כחול לבן

"גזר את שיערה בשירותים": עבריין מין בפיקוח מואשם בתקיפת ילדה

בתחילת השבוע הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד מור אשוואל בידני,

ביום חמישי הוגש כתב אישום נגד ישי יהב, צעיר בן 20 מירושלים, בגין ביצוע אונס ומעשים מגונים בנערה בת 14 בעלת מוגבלות. לפי כתב האישום, לפני כשבועיים פגש יהב את הנערה בגן שעשועים בעיר והחל לשוחח איתה. לאחר זמן מה, אמר לה כי עליה לבוא איתו – תוך שהוא גורר אותה בכוח לסירוגין ומאיים שיפגע בה.

המתלוננת צעדה עם הנאשם לאורך מספר רחובות בשכונה, ועל אף שאמרה לו שאינה מעוניינת לבוא איתו וכי היא צריכה לחזור לביתה, יהב נאשם כי ענה: "מה את לא אוהבת אותי?", נישק אותה בפיה שלא בהסכמתה, וקילל אותה. במהלך השיחות ביניהם הבין הנאשם כי המתלוננת סובלת מליקוי שכלי. לאחר מכן הוביל הנאשם את המתלוננת לכיתה ריקה במוסד חינוכי סמוך, שם ביצע בה אונס ומעשים מגונים.

לאחר מכן, בסביבות השעה 22:45, חזרו הנאשם והמתלוננת לרחוב סמוך, שם אותרו על ידי שוטרים שהיו במקום וחיפשו אחר המתלוננת.