תיק 1000: ארנון מילצ'ן יעבור בלונדון רענון לקראת עדותו

פרסום ראשון: המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, תגיע מחר לבירת הממלכה המאוחדת יחד עם עו"ד קרן צבירן, אחת מהתובעות בתיק, לטובת "רענון עד" לאיש העסקים, לקראת עדותו בסוף החודש

בנימין נתניהו עם ארנון מילצ'ן

פרסום ראשון: המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, תגיע מחר ללונדון יחד עם עו"ד קרן צבירן, אחת מהתובעות בתיק 1000, לטובת "רענון עד" לאיש העסקים ארנון מילצ'ן, לקראת עדותו בסוף החודש.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי בית המשפט המחוזי אישר לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו להיות נוכחת בעדותו מילצ'ן, שתיערך באמצעות וידאו מלונדון. עדות מילצ'ן תימשך חמישה ימים בשבוע, במשך שש שעות בכל יום.

ארנון מילצ'ן, בני הזוג נתניהו
ארנון מילצ'ן, בני הזוג נתניהו | צילום: רויטרס

תיק 1000", המכונה גם "פרשת המתנות", הוא חקירה פלילית במסגרתה נחשד ראש הממשלה נתניהו בקבלת טובות הנאה ומתנות מאנשי העסקים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן, המוערכים בסך כולל של מיליון שקלים. בנובמבר 2019 הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי הוא יעמיד לדין את נתניהו באשמת מרמה והפרת אמונים בתיק זה.

מוקדם יותר השנה, בית המשפט אישר את בקשתה של פרקליטות המדינה שהמיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת וידאו - בעקבות מצבו הבריאותי הרעוע.