5 תלונות נוספות נגד פרופ' אריה לוין: "הגיע בעבר לשיחת אזהרה"

בית המשפט האריך את מעצרו של הרופא מוולפסון שחשוד בתקיפה מינית. נציג המשטרה סיפר כי ועדה רפואית דנה בשיטת האבחון שלו, שבעקבותיה נעצר. מאז פרסום שמו, הוכפל מספר התלונות

בית המשפט האריך היום (חמשי) בשישה ימים את מעצרו של הרופא החשוד בעבירות מין, כולל עבירות אונס ובעילת קטינה, פרופסור אריה לוין. מעבר לחמש התלונות שכבר התקבלו, חמש נוספות הוגשו למשטרה מאז פרסום שמו. לוין הוא רופא בכיר ומכהן כמנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בבית החולים וולפסון בחולון.

השופטת כריסטינה חילו אמר בדיון כי "החשד הסביר התחזק והתפרס על אירועים נוספים. מתוך 10 המלוננות מדובר ב-3 קטינות ובשלב זה יוחסו 2 עבירות אינוס - האחת בבגירה ואחת כלפי קטינה. קיים ספק בליבי אם ניתן לטעון טענה שמדובר בטענה של טיפול רפואי לנוכח אופי התלונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אשתו של רון ארד על פעולת המוסד: "לא סיכנו חיים של לוחמים"

המחאה של ח"כ פרוש: קרא תהילים בקול – הוועדה יצאה להפסקה

אלפי מתמחים צפויים להתפטר היום: "שר הבריאות מפקיר אותנו"

חוקר משטרה חשף בדיון כי בשנת 2015 פרופ' לוין הגיע לשיחת אזהרה בוועדה רפואית בעקבות אותה שיטת אבחון רפואי שבגינה הוא עצור. התלונות שהוגשו תחילה מתייחסות למקרים שאירעו לפני כמה שנים, האחרון שבהם משנת 2014, כאשר שתיים מהמתלוננות היו קטינות באותה העת. כעת, החוקר הוסיף כי יש בידם גם תלונה מהשנה וחצי האחרונות.

עורך דינו של לוין, ליאור אפשטיין אמר כי "לא אני ולא המשטרה יודעים את מדע הרפואה, הגזע של התיק הזה הוא האירוע הרפואי ויש לבחון ולדרוש לעומק את הדברים. מוכן להסכים להארכת מעצרו של החשוד עד ליום שלישי ה12.10".

כזכור, לוין נעצר ביום ראשון באחרון בתום חקירה שנמשכה מעל חודשיים וחצי. שמו הותר לפרסום ביום שני ומעצרו הוארך בארבעה ימים.