הפרקליטות: לגזור 6-4 שנות מאסר על אריה שיף שירה למוות בפורץ

שיף הודה והורשע בקיץ האחרון בהמתה בקלות דעת של מוחמד אלאטרש שניסה לגנוב את מכוניתו של שיף לפני שנה. הפרקליטות מבקשת לגזור עליו בין 6-4 שנות מאסר בפועל. "אקבל את מה שיוחלט", אמר שיף

אריה שיף, שירה למוות באדם שניסה לגנוב את רכבו

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע התקיים היום (שני) שלב הטיעונים לעונש בתיק נגד אריה שיף, שירה והרג את מוחמד אלאטראש שפרץ לרכבו של שיף וניסה לגנוב אותו בחודש נובמבר בשנה שעברה. הפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי היא מבקשת לגזור בין 6-4 שנות מאסר על שיף. הפרקליטות ביקשה לקבוע את עונשו של שיף בתחתית מתחם הענישה שביקשה.

אריה שיף אמר היום בבית המשפט: "אני מביע את צערי העמוק על לקיחת חיים של אדם, במשך כל החיים אני מטפל באנשים מציל אנשים, אני מבקש מבית המשפט לשים לנגד עיניו את מה שעשיתי במשך חיי ומקבל את מה שבית המשפט יחליט".

שיף הודה בחודש יולי במיוחס לו בכתב האישום והורשע בהמתה בקלות דעת. השופטת הורתה לבדוק אם יוכל לבצע עבודות שירות. למרות זאת, הפרקליטות ביקשה לגזור עליו מאסר בפועל.

בכתב האישום שהוגש בתחילת השנה נכתב כי שיף "גרם בקלות דעת למותו של הפורץ בכך שירה לעבר הרכב לאזור בו ישב, כשהוא נוטל סיכון בלתי סביר לגרימת מוות". בליל האירוע היה ביתו של שיף בשיפוצים, והוא ואשתו ישנו בקראוון סמוך לביתם. בסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות את החשודים מגיעים ברכב שלהם לרחוב שבו גר שיף, פורצים למכונית ומנסים להניעה.

לטענת הפרקליטות, עקב הקרבה לסייג הגנה במקום המגורים הורד הרף הגבוה של 12 שנות מאסר ולכן הם מבקשים את הרף הנמוך של ארבע שנות מאסר. עורך הדין ששי גז המייצג את את שיף טוען כי בהליך הגישור להסדר הטיעון דובר על רף נמוך יותר שלך כשנה עד שנה וחצי.