נבדק חשד לרצח: בת 50 נמצאה מתה בדירה בפרדס חנה

האישה נמצאה כשהיא מחוסרת הכרה בדירתה לאחר שעל-פי החשד הותקפה. למקום הוזעק צוות מד"א שנאלץ לקבוע את מותה. גבר כבן 50 נעצר בחשד למעורבות באירוע

זמן צפייה: 01:00

אישה כבת 50 נמצאה הבוקר (חמישי) כשהיא מחוסרת הכרה בדירה בפרדס חנה. למקום הוזעקו חובשים ופרמדיקים של מד"א שנאלצו לקבוע את מותה. במשטרה פתחו בחקירת האירוע ונבדק חשד לרצח.

פראמדיקית מד"א מיכל סקוירסקי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות קבענו את מותה".

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר אישה שנמצאה בביתה ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות. גורמי רפואה שהוזעקו למקום ביצעו באישה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. שוטרי תחנת זכרון יעקב, שטיפלו באירוע, עכבו גבר בשנות ה-50 לחייו בחשד למעורבות. הרקע והנסיבות בבדיקה".

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה כי "בזמן שהטרור נגד נשים ממשיך - בממשלה יש מי שחושבים שראוי לאפשר מועד ב׳ לרצח. בממשלה דאגו רק בשבוע שעבר להפיל חוק שנועד להגן עליהןחוק הפיקוח האלקטרוני שנדחה הוא רק דוגמא אחת לממשלה שאטומה לחלוטין למצוקתן של עשרות אלפי נשים בישראל שנמצאות בסכנה ברורה ומידית. הם מתעסקים בעצמם- זה מה שחשוב להם. נשים נרצחות פה מדי כמה ימים ונראה שלמדינה פשוט לא אכפת".

אדיסה אלבנה
אדיסה אלבנה

בסוף השבוע שעבר נרצחה אדיסה אלבנה, בת 29, בדקירות בביתה ברחוב יוספטל שבקריית אתא. בעלה, בן 39, הסגיר את עצמו למשטרה. כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו לזירה מצאו הדירה נעולה. לאחר שפרצו אליה, אותרה אלבנה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו בתום פעולות החייאה לקבוע את מותה.