החשוד בהריגת הפורץ בערד: "צר לי, אצטרך לחיות עם זה כל החיים"

אריה שיף אמר בבית המשפט במהלך דיון בהארכת מעצרו כי הוא מביע צער על התקרית: "הרגתי בן אדם בלי כוונה; אמרתי קדיש לעילוי נשמתו". מעצרו הוארך בארבעה ימים

אריה שיף, תושב ערד שירה למוות באדם שפרץ לרכבו
אריה שיף, תושב ערד שירה למוות באדם שפרץ לרכבו | צילום: חדשות 13

מעצרו של אריה שיף, החשוד בהריגת הפורץ בערד, הוארך היום (שלישי) בארבעה ימים, זאת לאחר שהמשטרה ביקשה להאריכו בשישה. במהלך הדיון שהתקיים בבית המשפט, טען שיף כי הוא מביע צער עמוק על התקרית: "לקחתי חיים של בן אדם ללא כוונה, אמרתי קדיש לעילוי נשמתו של המנוח", והוסיף: "כל החיים אצטרך לחיות עם זה".

בזמן הדיון, נציג המשטרה טען כי מדובר באירוע של המתה, ולכן קיימת מסוכנות שמצריכה את הארכת מעצרו. עוד אמר הנציג כי במהלך החקירה, שיף מסר את גרסתו המלאה ואומת עם הסרטון. מהחקירה עלה גם כי אחד הכדורים ששיף ירה, פגע ברכב אחר.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו רוצה בחירות, אבל מאוחר יותר – האם גנץ יתקפל? • פרשנות

היסטוריה: המריאה הטיסה המסחרית הראשונה מישראל לדובאי

חשד למתקפת סייבר על חברת ביטוח ישראלית: מידע של לקוחות דלף

תושב ערד ירה למוות באדם שפרץ לרכבו
תושב ערד ירה למוות באדם שפרץ לרכבו | צילום: חדשות 13

כזכור, שיף, תושב ערד כבן 70 נעצר שלשום בחשד שירה למוות באדם שניסה לפרוץ לרכבו. ההרוג, שתחילה נפצע קשה ומותו נקבע בהמשך בבית החולים, הינו תושב אל-אטרש שבדרום, בן 36.

בחקירתו הראשונית, סיפר שיף לשוטרים את השתלשלות האירועים: "ישנתי בקראוון ושמעתי רעש. יצאתי החוצה וראיתי אותו בתוך הרכב. יריתי לכיוון הגלגלים. החשוד התחיל לנסוע, התנגש בחומה - ונפגע". עורך דינו עידן שני מסר אף הוא כי בן ה-70 ניסה לפגוע ברכב ולא בחשוד בפריצה, והוא היה זה שהזעיק את המשטרה ומגן דוד אדום.