האלימות בכבישים: רוכב תקף נהג עם קסדה בבני ברק | תיעוד

החשוד (29), שרכב על קורקינט, נעצר לאחר שתקף נהג - תושב ירושלים כבן 20 - ברחוב הבנים שבעיר. הקורבן לא נזקק לטיפול רפואי. המשטרה: "החשוד נעצר לחקירה"

זמן צפייה: 01:13

גל האלימות בכבישים: צעיר בן 29 נעצר הערב (שני) לאחר שתקף על-פי החשד רוכב קורקינט שניגש לנהג רכב, תקף אותו באמצעות הקסדה ברחוב הבנים בבני ברק - ונמלט מהמקום. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד, בן 29 מבני ברק, והוא נעצר לחקירה הנהג, תושב ירושלים בן 20, לא נזקק לטיפול רפואי.

בתוך כך, מעצרו של עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון, הוארך היום בשמונה ימים נוספים, זאת בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה, בן טייבי אמר במהלך הדיון: "מאז הדיון הקודם עשינו מגוון פעולות חקירה, כמו כן יש פרקליטה מלווה בתיק הזה. החקירה התפתחה באופן משמעותי. מבחינת החשוד - הוטח בו הסרטון מכמה זוויות שבו קיפח את חייו הקורבן. החשוד החליט לשמור על זכות השתיקה במהלך כל החקירה". סעיף החשד נגד מזרחי שונה לרצח באדישות.

עדי מזרחי בבית המשפט
עדי מזרחי בבית המשפט | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

"בדקנו עם חברת היבואן 'ימאהה', כדי להבין מה הוא אותו ארגז כלים שממנו נשלף הכלי שאיתו השתמש החשוד", אמר נציג המשטרה. "במידה והדבר הזה היה נכון, היינו רואים את החשוד מוריד רגלית יורד מהקטנוע ולוקח את הכלי. בסרטון נראה באופן ברור איך באמצעות רגל שמאל החשוד מתרומם כדי להוציא את הכלי ממכנסיו ולא כפי שמסר בחקירה שהוא שלף את זה מתוך בקטנוע. כל זה הוטח בפניו מהלך החקירה. גם על זה הוא סחר לשמור על זכות השתיקה. הוא תיאר את כלי התקיפה כמעין מברג".

"יש צו חיפוש בביתו של החשוד", הוסיף נציג המשטרה. עורכת דינו של מזרחי, אורית חיון, שאלה את נציג המשטרה אם ידועה סיבה המוות, והוא השיב לה: "טרם קיבלנו את הדו"ח הפתולוגי המלא, אך הוא ידוע בסבירות גבוהה", והיא השיבה: "אז זה יכול להיות גם מהתקף לב".לאחר קריאות מצד משפחת וולקוב לעבר עו"ד אורית חיון המייצגת את מזרחי, פנתה אליהם  השופטת ואמרה: "אני לא רוצה להוציא אתכם מהאולם. אין כאן שום דבר אישי. אני בודקת הכל, אני רואה שיש לא מעט. זה קשה, אבל זה מיותר. חבל, בסדר?".

בתום הדיון אמרה דריה, בתו של יורי וולקוב: "זה כעס. זה קשה לראות לראות את הרוצח, שרצח לך את הלב. אי אפשר לתאר את הרגשות והשנאה. אי אפשר לתאר את העצבים שהיו לי כששמעתי את עורכת הדין והשופטת. היא מגנה על מישהו שרצח בן אדם, והיא ניסתה להציג את זה בתור התקף לב. יש לנו את השעון של אבא שלי, שיש עליו דם. לא מדובר בהתקף לב. אני מקווה שבית המשפט הבין את הטעויות שהוא עשה בעבר, ויעשה עכשיו את הצעד הנכון ולא ישחרר רוצחים, אנסים, פדופילים או כל דבר כזה או אחר לרחובות שלנו. אני מקווה שהמשטרה תעשה את כל מה שאפשר כדי להכניס את הרוצח לכלא".