חשד לרצח וניסיון התאבדות בחיפה: בת 51 נדקרה למוות

צוותי הרפואה שהוזעקו לדירה ברחוב ברחוב אל מותנבי בעיר מצאו את האישה ללא הכרה, ולאחר פעולות החייאה נקבע מותה בבית החולים. בעלה בן ה-54 נמצא לצידה כשהוא במצב קשה, כאשר על פי החשד הוא דקר את אשתו ולאחר מכן דקר את עצמו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

זמן צפייה: 00:21

חשד לרצח וניסיון התאבדות: אישה כבת 51 נדקרה למוות הבוקר (ראשון) בחיפה, ככל הנראה עלי ידי בן זוגה שנפצע קשה גם הוא. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה ברחוב אל מותנבי בעיר מצאו את האישה מחוסרת הכרה, ולצידה בעלה בן ה-54 שסבל גם כן מפציעות חודרות. חובשים ופרמדיקים ביצעו באישה פעולות החייאה ופינו את השניים לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותה של האישה.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, כאשר מבדיקה ראשונה עולה כי הגבר, תושב העיר, דקר את אשתו, פצע אותה באורח אנוש, ולאחר מכן דקר את עצמו ופצע עצמו באורח קשה. לזוג שלושה ילדים. נסיבות האירוע נבדקות.

זירת הדקירה בחיפה
זירת הדקירה בחיפה | צילום: דוברות המשטרה

הפראמדיקים של מד"א חנן זוהר ושחר עטיאס סיפרו: "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה והגבר מחוסר הכרה. מיד התחלנו לבצע באישה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קריטי".