לאחר שבני משפחתה נרצחו: נקבע מותה של צעירה בת 25 שנפגעה מירי

אלאא ג'עו, שנורתה ביום חמישי באום אל-פחם, אושפזה בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה - שם הרופאים נאבקו על חייה בימים האחרונים. אימה של אלאא, אישה כבת 50, נורתה גם היא באירוע ירי אחר לפני כשבוע וחצי. לפני כן, גם אביה ודודיה נרצחו

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע היום (שני) מותה של אלאא ג'עו, צעירה בת 25 מאום אל-פחם שנורתה ברכבה בצומת מושירפה ביום חמישי שעבר, ומאז נלחמו הרופאים על חייה. אימה של אלעע, אישה כבת 50, נורתה גם היא באירוע ירי אחר באום אל-פחם לפני כשבוע וחצי - וכעת היא עדיין מאושפזת במצב קשה. אלאא, שאביה ודודיה נרצחו גם כן, היא הקורבן העשירי במשפחת ג'עו.

לאחר הירי באימה של אלאא, נמסר מהמשטרה כי המפכ"ל רב-ניצב יעקב שבתאי ומפקד מחוז הצפון ניצב דני לוי, שסיירו בסמוך לזירת הירי, הבחינו ברוכב טרקטורון שהגיע למקום בצורה מחשידה כשהתבקש להציג מסמכים - נמלט בצורה פרועה. המפכ"ל ומפקד המחוז רדפו אחרי החשוד, תושב העיר בן 18, עם שוטרים נוספים - עד שעצרו אותו. הוא הועבר לחקירה ונבדק הקשר שלו למקרה.

בית חולים רמבם
בית החולים רמב''ם

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי אלאא היא הנרצחת ה-175 בחברה הערבית השנה, זאת לעומת 79 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. 11 מבין הנרצחים השנה היו נשים. 159 מהם נורו למוות ו-79 מהם היו צעירים בני פחות מ-30.