אלן דרשוביץ לחדשות 13: "הטענות שניצלתי מינית - שקריות"

בסדרה התיעודית של "נטפליקס" טענה אחת הקורבנות של אפסטין כי האחרון אילץ אותה לקיים יחסי מין עם הפרקליט, בניגוד לרצונה. עורך הדין הכחיש את הדברים: "מעולם לא נגעתי באיש באופן לא הולם"

זמן צפייה: 02:49

מי שצפה בסדרת התיעודית של "נטפליקס" על ג'פרי אפסטין, המיליונר שנעצר ב-2019 בעקבות תלונות על תקיפה וסחר מין בקטינות, גילה שם פנים מוכרות - פרקליט הצמרת אלן דרשוביץ. ב-2008 השיג דרשוביץ ללקוח שלו, אפסטין, עסקת טיעון מקלה, שבסופה הורשע המיליונר בשידול קטינה לזנות ונשא מאסר בכלא. אחת הקורבנות של אפסטין, וירג'יניה ג'ופרה-רוברטס, מאשימה מול המצלמות את דרשוביץ כי נאלצה לקיים עימו יחסי מין לאחר שאפסטין כפה זאת עליה.

"זה שגוי לחלוטין", התייחס דרשוביץ לטענות בריאיון לחדשות 13. "אבל היא אמרה את זה עכשיו בטלוויזיה ולכן אני יכול לתבוע אותה. אכן הגשנו נגדה תביעה משפטית אתמול בהסתמך על דבריה ב'נטפליקס'. אין לה כל עדות שתתמוך בטענותיה. אין תצלומים, אין עדים, אין כלום פרט לדבריה". דרשוביץ מכחיש מכול וכול את הטענות נגדו, וכותב על כך גם בספר שהוציא. הוא נמצא מול רוברטס בהליך משפטי של תביעת דיבה הדדית.

אלן דרשוביץ, עורך דינו של ג'פרי אפסטין
אלן דרשוביץ, עורך דינו של ג'פרי אפסטין | צילום: חדשות 13

בסדרה התיעודית מתייצבות מול המצלמה זו אחר זו הקורבנות של אפסטין. הן מספרות על אין-ספור מקרים שבהם הוא קרא להן לכאורה לעשות לו מסאז' תמורת תשלום כשהיו קטינות, ואז, בזמן אמת, תקף אותן מינית. לשאלה אם אי פעם קיבל עיסוי, השיב דרשוביץ: "אשתי קיבלה עיסוי, אני קיבלתי עיסוי. המעסה הייתה אישה מבוגרת, שהייתה מעסה מקצועית והעיסוי היה לכתפיי. זה היה עיסוי לגיטימי".

בסדרה מתגלים קשריו הענפים של אפסטין עם מיליונרים, ראשי ממשלה ונשיאים בעבר ובהווה. יחסיו עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שתועד נכנס לביתו לא מוזכרים. היחסים של עורך הדין עם אפסטין והקרבה של דרשוביץ לראש הממשלה נתניהו, עוררו לא מעט ביקורת כלפי ראש הממשלה שרק לפני ימים אחדים שיתף סרטון של דרשוביץ שתומך בו. דרשוביץ אינו סבור שהטענות האלה ישפיעו על הקשר בינו לבין ראש הממשלה נתניהו: "לחלוטין לא. הוא מכיר אותי". מותו של ג'פרי אפסטין בתאו מנע מהנשים הרבות האלה מלקבל את הצדק שהן ייחלו לו ובעוד ההליכים המשפטיים בארה"ב נמשכים, הן מבקשות להוציא לאור את האמת שלהן.