שני אחים הותקפו ע"י עשרות ערבים בעכו: "זה היה מאורגן מראש"

המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בגין תקיפת שני אחים מעכו שהוכו באמצעות מקלות וסכינים בעיר העתיקה הלילה. מעצרם של שני קטינים הוארך עד הערב. אחד האחים שנפצע סיפר לאתר חדשות 13: "היו שם 25-20 נערים. הם לא אהבו שאנחנו שם"

זמן צפייה: 02:22

בית משפט השלום בעכו האריך בצהריים (חמישי) את מעצרם של שני חשודים קטינים בגין תקיפת שני אחים מעכו הלילה בעיר העתיקה. השניים ישוחררו הערב בתנאים מגבילים. המשטרה הודיעה כי עצרה שני חשודים נוספים במעורבות במעשה, כבני 17-16.

אחד הפצועים סיפר בצהריים לאתר חדשות 13 את מה שאירע ותיאר כיצד עשרות נערים ערבים הגיעו מצוידים במקלות ובסכינים ותקפו אותם. "הם לא אהבו שהיינו שם. זה היה נראה מאורגן מראש", הוא מספר.

פציעות נער תקיפה עכו עיר עתיקה מקלות סכין
הפציעה של אחד האחים לאחר התקיפה בעכו

הוא הוסיף כי "הם הגיעו עם סכינים. מאיפה היה להם פתאום סכין? היו שם איזה 25-20 נערים. הדייגים המבוגרים שהיו לידינו ניסו להרגיע אותם אבל הם לא הפסיקו".

אביו של שני האחים שהותקפו סיפר כי האירוע החל כשבנו הצעיר יותר הלך לנפח צמיג בטרקטורון שלו בתחנת דלק ובשלב מסוים הגיעו ארבעה נערים בני 18-17 והחלו להתגרות בו. הוא ביקש מהם להניח לו ועזב את המקום. בהמשך הגיעו שני האחים לנמל בעיר העתיקה בעכו ונעמדו לצד שני דייגים מבוגרים ודגו ביחד והכול היה כשורה.

לדברי האב, לפתע הגיעו עשרות צעירים והחלו להתגרות בהם ולאיים - ואז תקפו אותו במקלות ובסכין. "מי שהוביל את התקיפה היה אחד מהצעירים שהתגרו בבן שלי בתחנת הדלק קודם לכן", סיפר האב.

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי
ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי | צילום: פייסבוק עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מסר בתגובה לאירוע: "ראש העיר עכו שמעון לנקרי: "אני מצפה ומאמין שהמשטרה ומערכת אכיפת החוק יענישו ביד קשה ובחומרה את התוקפים. יש לגדוע את הידיים האלימות שפועלות מתוך שנאה וגזענות. אני מצפה שגם ראשי הציבור הערבי ואנשי הדת המוסלמים יגנו את המעשים הללו".

"עיריית עכו תעשה ככל יכולתה למנוע חזרתם של האירועים הקשים משנה שעברה", הוסיף לנקרי, "ואנחנו מצפים שהשר לביטחון פנים ידאג להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי להבטיח זאת. כמו כן, אנשי החינוך, הרווחה, הקהילה והדת בעיר פועלים ומטפלים בנושא בשיתוף עם המשטרה".