תיעוד: זירת אירוע הירי בבת ים - שניות אחרי שהיורה נמלט

במשטרה שללו סופית את האפשרות כי ההייתה כוונה לפגוע בעדי פרץ, שנורתה בעת שנסעה ברכבה עם בתה בת ה-4, וקבעו כי מדובר בירי תועה במסגרת מלחמת כנופיות. "זה יכול לקרות לכל אחד"

זמן צפייה: 02:13

שלושה ימים אחרי שנורתה בראשה לעיני בתה הקטנה, עדי פרץ מתחילה להתאושש. אתמול (רביעי) היא התעוררה בפעם הראשונה מאז אושפזה, והצליחה להחליף כמה מילים עם בני משפחתה.

"היא מדברת כמה מילים פה ושם, אבל בסדר, רואים שיש התקדמות", אמרה לחדשות 13 ויקטוריה, אמה של פרץ, "מה שמעניין אותנו עכשיו רק שהיא תקום על הרגליים, שהכול יהיה בסדר". חברה הקרוב של פרץ, איציק פרסקו, אמר: "אני מכיר את עדי מגיל 13, היא בחורה באמת מדהימה. אם זה קרה לה, זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו".

היום חל שיפור נוסף במצבה, אם כי יש עדיין חשש לפגיעה מוחית. "ביממה האחרונה חל שיפור דרמטי במצבה של עדי", אמרה פרופ' רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים איכילוב, "היא מדברת מספר מילים, היא מזהה את קרובי המשפחה".

עדי פרץ
עדי פרץ | צילום: באדיבות המשפחה

אמש שללו סופית ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב את האפשרות שמישהו התכוון לפגוע בה בכוונה, וקבעו שמדובר בירי תועה במלחמת כנופיות. ביממה האחרונה מתנהל מצוד נרחב אחר חשוד שירה 5 כדורים לעבר עבריין אחר. אחד מהם פגע בעדי בזמן שנהגה ברכבה. הקביעה שמדובר בירי תועה העלתה את מפלס החרדה בקרב התושבים, שחוששים כעת מהמשך מלחמות העולם התחתון ברחובות שבהם הם וילדיהם הולכים.

"אין לנו עניין עם אף עבריין, אנחנו גרים בשכונה טובה", אמרה היום אמה של פרץ, "אני גרה בבת ים כמעט 50 שנה. זו טעות שהבת שלי נקלעה למצב הזה". בני משפחתה של עדי ממשיכים לשהות סביב מיטתה ולהתפלל להחלמתה המהירה, ומקווים שבקרוב מאוד מי שאחראי לירי ייתפס ויועמד לדין.

פרץ בת ה-37 נסעה ברכבה ביום שני השבוע ברחוב הנביאים בבת ים, יחד עם בתה בת ה-4, ונפצעה באורח אנוש כתוצאה מהירי. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים וולפסון בעיר ובהמשך הועברה לבית החולים איכילוב ונלקחה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהיא מורדמת ומונשמת.