הפגישה הטעונה בין הוריו של רפאל לפרקליטות: "רוצים לדעת את האמת"

בני משפחתו של בן ה-5 שנדרס למוות בנתניה הגיעו למשרדי הפרקליטות בכדי להיחשף לממצאי החקירה, והוצג להם תיעוד מהדריסה הקטלנית, המוכיח כי קרול פסלר בת ה-80 היא זו שנהגה ברכב, ולא בתה. כדי להשקיט את המחאה, בפרקליטות החליטו לבחון מחדש את הראיות - ובינתיים אביו של רפאל מטיל ספקות בחומרים שהוצגו לו: "דורשים צדק לרפאל נגד מי שמקורבים לצלחת"

זמן צפייה: 05:15

לאחר שבני משפחתו של רפאל אדנה נחשפו היום (ראשון) לממצאי החקירה בנוגע לדריסה הקטלנית שהתרחשה לפני ארבעה חודשים, החליטה פרקליטות המדינה על בחינה מחודשת של הראיות בתיק. בכך, נענתה בקשתם של בני משפחת אדנה - שבמסגרת חשיפתם לחומרי החקירה צפו ב-11 סרטונים שנאספו מהזירה על ידי המשטרה. הבחינה המחודשת שתבצע הפרקליטות תכלול בעיקר איסוף פרטים ויזואליים נוספים ממצלמות אבטחה.

לאחר שיצא מפגישתו בפרקליטות הבוקר, הביע אביו של רפאל ספקות בנוגע לממצאי החקירה, ואמר: "אם לא יחמירו עם האנשים האלה שפוגעים ובורחים כל אחד יעשה את זה". בנוגע לכך ששוטר נדקר במהלך הפגנה שהוביל, הוסיף: "אין סרטון שדוקרים. יש מצלמות גוף, אם היה למשטרה סרטון הם היו מראים אותו בלייב".

מפגינים בת''א נגד העיכוב באישום לדורסת של רפאל אדנה
מפגינים בת''א נגד העיכוב באישום לדורסת של רפאל אדנה

ביום שני בשבוע שעבר, כ-300 מפגינים הגיעו לצומת קפלן שבתל אביב במחאה על העיכוב בהגשת כתב אישום נגד הנהגת שדרסה למוות את רפאל בן ה-5 בנתניה לפני כארבעה חודשים. לזמן קצר חסמו המפגינים את נתיבי איילון, אך הם פונו מהמקום, ובאזור הורגשו עומסי תנועה כבדים.

בתוכנית "הצינור" נחשף כי בעלת הרכב שפגע בילד היא היידי פסלר, רופאת שיניים בת 56 מנתניה. אמה של היידי, קרול בת ה-80, היא החשודה השנייה בתיק. לאחר התאונה התרבו סימני השאלה בתיק, כשבין היתר נשאל מי נהגה ברכב ומדוע היא לא הגישה לילד הפצוע עזרה.