שותה בירה לפני העלייה על ההגה: תיעוד הנאשם בדריסה בקריית גת

מצלמות האבטחה בבר בעיר תיעדו את ליל הבילוי של שי טסמה, שהחל ב-3:00 לפנות בוקר ונגמר כעבור שבע שעות, לאחר שצרך כמות רבה של אלכוהול. תשע דקות אחרי עזיבת המקום - פגע הצעיר בבני המשפחה

זמן צפייה: 02:54

את השעות לפני שדרס את בני משפחת טקלה בקריית גת, בילה הנאשם שי טסמה בבר בעיר, וצרך כמות רבה של אלכוהול – כך עולה מתיעוד מצלמות האבטחה במקום, שהוגש היום (ראשון) במסגרת כתב האישום כהוכחה לכך שנהג בשכרות.

סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר הגיע טסמה לבר, ושהה בו בחברת אישה צעירה עד השעה 10:16 בבוקר. בשעה 10:31 נראה טסמה נכנס לרכבו ועוזב את המקום. תשע דקות מאוחר יותר מתקבל במשטרה הדיווח על התאונה. דקות לאחר התאונה תיעדו מצלמות האבטחה העירוניות את טסמה יוצא מרכבו ומתהלך מבולבל בזירה, בעוד עוברי אורח מגישים עזרה למשפחה שנפגעה ומנסים לחלץ את בת החמש שנלכדה תחת גלגלי הרכב.

עוד בחדשות 13:

"נהג בשכרות ובקלות ראש": אישום נגד הנהג שדרס משפחה בקריית גת

דריסת המשפחה בקריית גת: הוגשה הצהרת תובע; מעצר הנהג הוארך

הנהג החשוד בתאונה בקריית גת: "לא הייתי שיכור"

שי טסמה הנאשם בדריסת המשפחה בקריית גת
שי טסמה הנאשם בדריסת המשפחה בקריית גת | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, כאמור, הוגש כתב אישום נגד שי טסמה, שדרס את המשפחה בקריית גת לפני כשבוע, בגין נהיגה במהירות בלתי סבירה, סטיה מנתיב, גרימת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונת דרכים. בתאונה, כזכור, נפצעו קשה מאוד אב ושתי בנותיו בנות החמש והשבע, ואם המשפחה נפגעה בינוני. בדיון בבית המשפט מעצרו הוארך בעשרה ימים.

מכתב האישום עולה כי טסמה נהג ברכב פורד, עלה על אי התנועה וגרם לפציעת המשפחה. "הנאשם נהג ברכב ברשלנות ובקלות ראש ובמהירות שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור. לא נתן תשומת לב מספקת לדרך, נהג במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך, ופגע בתמרור ובארבעת הולכי הרגל שהיו על אי תנועה", נכתב בכתב האישום. לפי כתב האישום, טסמה סירב לבדיקת שכרות, כאשר השוטרים ביקשו ממנו לעשות כן.

מהמשטרה נמסר לאחר הגשת כתב האישום: "מדובר במקרה חמור בו נהג רכב עושה לעצמו דין ונוהג על אף שצרך כמות בלתי מוגבלת של משקאות אלכוהוליים, נוהג בקלות דעת, מאבד שליטה על רכבו אז פוגע בבני משפחה שיצאו לטייל להנאתם. מקרה שכזה יכול להסתיים במותם של אזרחים תמימים".

זירת התאונה בקריית גת
זירת התאונה בקריית גת | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתוך כך, בית החולים סורוקה, שם מאושפזים בני המשפחה, מסר עדכון על מצבם - מצב האם השתפר והוא מוגדר קל, וכעת היא הועברה למחלקת השיקום. האחות בת השבע נושמת בכוחות עצמה, מדברת ומתקשרת, והועברה להמשך טיפול במחלקה לכירורגית ילדים. בת החמש נושמת בכוחות עצמה אך עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, ומתוכננת לטיפולים ארוכי טווח בעקבות הפציעות. עם זאת, מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד, כאשר הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

כזכור, במהלך דיון בבית המשפט ביום רביעי, נחשף כי טסמה חשוד שניסה להימלט מהזירה אך נחסם על ידי עוברי אורח. המשטרה מסרה בדיון כי הוא עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול עד כדי דקות לפני שנכנס לאוטו. "בדמו נמצאו 1450 מיקרוגרם שזה פי 29 מהמותר", מסר נציג המשטרה. עוד עולה מהחקירה כי אחיה של אחת הצעירות שנמלטו מהזירה לאחר התאונה הוא זה שאסף אותן מהזירה. השופט אמר בדיון: "ניסיון ההימלטות חמור לכשעצמו".