הנער שדרס את בת ה-4 עם אופניו: "הייתי בלחץ - בגלל זה נעלמתי"

לאחר שהקטין שפצע את הילדה כשרכב על אופניים חשמליים בנמל ת"א שוחרר בערבות, הוא ביקש למסור לה ולמשפחתה את התנצלותו, ואביו הסביר מדוע לא הסגיר את בנו למשטרה. "הרגשתי מאוים - אם היית במצב שלי היית מבין" • בלעדי

זמן צפייה: 02:43

יולי בת ה-4 שנפגעה בשישי האחרון מאופניים חשמליים בנמל תל אביב, שוחררה היום (ראשון) לביתה לאחר ניתוח מורכב בלסת. הנער בן ה-16 שפגע בה שוחרר בערבות, והיום הוא ואביו הגיבו לראשונה למקרה וענו על השאלות הקשות.

לדברי הנער, הסיבה לכך שלא נשאר לעזור לילדה הקטנה, היא הלחץ שהרגיש באותם הרגעים. "הרגשתי מאוים. בגלל זה נעלמתי. שאלתי אותה אם הכל בסדר - אם היית במצב שלי היית מבין". כשנשאל הנער אם התנגש בה בכוונה, השיב: "נראה לך? אני כל החיים שלי תורם לעמותות של חולי סרטן, מתנדב ועוזר לילדים. נראה לך שאתנגש בילדה בכוונה?"

הנער שנעצר בחשד שדרס את יולי וולף בנמל ת''א ונמלט
הנער שנעצר בחשד שדרס את יולי וולף בנמל ת''א ונמלט | צילום: מתוך פייסבוק

האב הסביר שהנער אומנם לא פנה למשטרה, אך הגיע אליו במקום זאת. לדברי האב, "אני כורע ברך ומבקש בכל ליבי שיידע (האב של הילדה שנפגעה) שאנחנו נהפוך את העולם בשביל שהמשפחה שלו תהיה מאושרת".

החקירה נפתחה לפני יומיים לאחר קבלת דיווח על הילדה שנדרסה בשעה שבילתה בנמל יחד עם אביה, ולפי עדי ראייה הנער רכב במהירות, פגע בילדה, העיף אותה - ונמלט מהמקום.

הילדה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהיא סובלת משבר בלסת, ואתמול הוכנסה לחדר הניתוח. יחידת התנועה של משטרת מרחב ירקון ושוטרי המרחב פתחו בחקירה על מנת לזהות ולאתר את החשוד, עד שאתמול הוא אותר סמוך לביתו בתל אביב ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-shabbat-edition-clips-part-0309222019' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_w8hkpa2p' duration='']

יוסי וולף, אביה של יולי בת ה-4, סיפר לחדשות 13: "בהתחלה חשבתי שזה פיגוע. הם היו לבושים שחורים, נכנסו בה בפראות, כל הפנים שלה היו דם, הם עפו בעצמם. רק אחרי כמה שניות הבנתי שפשוט דרסו לי את הילדה. הם אפילו לא עצרו לנסות לתת עזרה. צעקתי לו מה עשית, הוא צעק לי שאין לו ברקסים. במזל זה רק נגמר ככה".

מישל דרי, שהייתה עדה לאירוע, סיפרה: "עברו פה שלושה בחורים על אופניים וקורקינטים, נסעו במהירות ממש גבוהה, העיפו את הילדה באוויר, שברו לה את הפנים. זה דבר רגיל שעוברים פה על אופניים ממונעות, אבל זה היה במהירות ממש גבוהה. בשעות האלה תמיד יש פה ילדים".