חשד לטלטול תינוקת בת 3 חודשים - ההורים נעצרו

בני הזוג, תושבי באר שבע, נעצרו לאחר שבביה"ח סורוקה דיווחו למשטרה כי ישנו חשד שבתם שאושפזה במקום עם חבלת ראש עברה התעללות. מצבה של התינוקת טוב ויציב

זמן צפייה: 00:28

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי עצרה הורים תושבי באר שבע בני 48 ו-35 בחשד שהתעללו וטלטלו את בתם בת השלושה חודשים, לאחר שהרופאים בבית החולים סורוקה זיהו כי ישנו חשד שהתינוקת, שאושפזה כמה ימים במקום עם חבלת ראש, הותקפה. ההורים יובאו במהלך היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע. הפעוטה מאושפזת במחלקת ילדים, סובלת מדימומים במוח, אך מצבה טוב ויציב.

אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של האב החשוד בהזנחה של בתו בת החמש בחמישה ימים. מעצרה של האם, תושבת השטחים השוהה בישראל באופן בלתי חוקי, הוארך בשישה ימים. נציגת המשטרה טענה בדיון כי הילדה נמצאה כשהיא קשורה בחבל לאמבטיה בידיה וברגליה, וכי השוטרים נאלצו לחתוך את החבל.

אביה של הילדה בת החמש, שנמצאה שלשום קשורה בדירה בלוד, כשהיא בוכה ובמצב בריאותי רע, טען בחקירתו כי "לא קשרתי אותה והיא לא הוזנחה". עוד הוסיף האב כי "הלכתי עם חברים לים, וכשחזרתי ראיתי פתאום את המשטרה במקום". האם טענה כי בזמן שלא היו בבית הייתה פריצה לדירה, ואולי יש לכך קשר למצבה של הילדה.

כאמור, המשטרה פרצה שלשום לדירה בלוד שנשמעו ממנה קולות בכי, ואיתרה ילדה בת חמש קשורה לבדה במקלחת, בתנאי הזנחה קשים. הילדה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל. הוריה של הילדה, בני 36 ו-41, נעצרו על ידי המשטרה.