מנהלת המוסד שבו לפי החשד הותקפה קשישה: היו מקרים אלימים בעבר

אחייניתה של בת ה-82, שעל פי החשד עברה התעללות במרכז גריאטרי ביפו, סיפרה: "אם לא היה עובר איש צוות במקום - זה היה נגמר יותר גרוע". בני המשפחה מתכננים לתבוע בהמשך את המוסד

זמן צפייה: 02:09

הסיוט של כל מי שיש לו הורים מבוגרים במוסד טיפולי התממש, על פי החשד, במוסד סיעודי ביפו. משטרת מרחב יפתח עצרה אמש (רביעי) עובדת זרה מאוקראינה, בחשד שתקפה באורח קשה קשישה בת 82.

"לא יודעת איך להסביר את זה", הודתה מנהלת המוסד.  "זה לא היה צריך לקרות וחמור בעיני שזה קרה, זה מדיר שינה מעיני". עוד הוסיפה: "המוסד מרושת כבר שש שנים במצלמות וזאת לא פנייה ראשונה שלנו למשטרה. היו שני מקרי אלימות שחשפנו".

משפחת הקשישה החלה לחשוד שמשהו קרה בין כותלי המרכז, החלו לחקור בעצמם – ואז פנו למשטרה. "עדיין לא ראיתי את מצלמות האבטחה, אבל יש לה שבעה שברים באף", סיפרה אחייניתה. "אם לא היה עובר איש צוות במקום, זה היה נגמר יותר גרוע". משפחתה של הקשישה מתכוונת לתבוע את המוסד בהמשך, לאחר שתסתיים חקירת המשטרה.

המטפלת החשודה בהתעללות קשישה במרכז סיעודי בת''א
המטפלת החשודה בהתעללות קשישה במרכז סיעודי בת''א | צילום: חדשות 13

כאמור, המטפלת, בת 38 מאוקראינה, נעצרה אמש בחשד להתעללות בקשישה חסרת ישע בת 82 וגרמה לה לחבלות. ביהמ"ש החליט להאריך את מעצרה כדי לאפשר לחוקרים לבדוק אם היו מקרים נוספים של התעללות או פגיעה פיזית במטופלים.

על פי החשד, המטפלת נכנסה, בתחילת השבוע, לחדרה של הקשישה כדי לטפל בה, אך גרמה לחבלות בגופה. במשטרה בוחנים כעת אם מדובר באירוע בודד או שהיא הייתה מעורבת באירועים נוספים.