רצח שני תוך שעות: צעיר דקר את אמו למוות בגליל

בן 28 מהכפר אבו סנאן נעצר לאחר שעל פי החשד דקר את אמו למוות. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו את האישה, סנאא נסרה בת ה-48, עם פציעה חודרת וללא סימני חיים, ורופא קבע את מותה

זירת הרצח בכפר אבו סנאן שבגליל
זירת הרצח בכפר אבו סנאן שבגליל | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 28 תושב הכפר אבו סנאן שבגליל המערבי נעצר הערב (שלישי) בחשד שדקר את אמו למוות. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו את האישה, סנאא נסרה בת ה-48, עם פציעה חודרת וללא סימני חיים, ורופא קבע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע והנסיבות בבדיקה.

סנאא נסרה, שנדקרה למוות ע''י בנה באבו סנאן
סנאא נסרה, שנדקרה למוות ע''י בנה באבו סנאן

בעקבות הרצח, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 80 ערבים קיפחו את חייהם עד כה במהלך שנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 76 אזרחים וארבעה שאינם אזרחים. מבין כלל הקורבנות, 10 הן נשים. 67 מהקורבנות נורו למוות, ו-46 מהם היו עד גיל 30.

הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון
הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר היום הותקפה אישה בת 84 ונמצאה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון, בסמוך לאתר בנייה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא סימני חיים עם חבלה קשה מאוד בפנים, ונאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, כאשר גם השב"כ מעורב בחקירה - ובמשטרה מתגברת ההערכה כי מדובר באירוע לאומני. מצוד מתנהל אחר החשוד.

מתיעוד האירוע במצלמות האבטחה, השוטרים ראו חשוד לבוש בגדים כהים מתנפל על הקשישה, שהייתה בדרך לביתה שנמצא כעשרים מטרים משם, ומכה אותה מספר פעמים באמצעות חפץ כבד. חתנה של הקשישה אמר לחדשות 13: "אין לנו מושג מה קרה, אנחנו בהלם. היא כנראה הייתה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".