כפתו ושדדו מאות אלפי שקלים: 5 יואשמו בשוד בבית משפחה באילת

שבעה חשודים שדדו מהמשפחה מאות אלפי שקלים ותכשיטים בעלי שווי רב. המשטרה התחקתה אחר עקבותיהם - ולבסוף הוחלט להגיש כתב אישום נגד חמישה מהם. האישה שנשדדה: "איימו עליי ואזקו אותי ואת הבן שלי, בעלי נאבק איתם וחטף מכות. הם לקחו הכול מהכספת וברחו"

הכסף שנשדד באילת
הכסף שנשדד באילת | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי פענחה את אירוע השוד המזוין בבית פרטי באילת בדצמבר. "ימים ספורים לאחר האירוע", נמסר, "הצליחו בלשי משטרת מרחב אילת להתחקות אחר שבעת החשודים, בהם קטין, ופשטו על בתיהם וביצעו חיפושים נרחבים שבמסגרתם נתפסו תכשיטים וכסף רב".

עוד עלה מהחקירה כי "החשודים תכננו בקפידה את ביצוע השוד ב-28 בדצמבר 2022 בשעות הצהריים, הגיעו שלושה חשודים לבית הקורבנות באילת, נכנסו בעורמה לבית תוך שהם כופתים ומאיימים באקדחים על שלושת בני המשפחה ששהו באותה העת בבית. שלושת החשודים נמלטו מהמקום כשבידיהם מאות אלפי שקלים ותכשיטים בעלי שווי רב.

מהמשטרה נמסר: "עם התקדמות פעולות החקירה בתיק, נעצרו שני חשודים נוספים ושלושה שוחררו ע"י בית משפט. כאמור, מעצרם של חמישה מהחשודים הוארך מעת לעת והשבוע עם השלמת החקירה, הגישה פרקליטות מחוז הדרום הצהרת תובע ובכוונתה להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. משטרת ישראל תיאבק בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד פורעי חוק אלימים הפוגעים בשלומם וביטחונם של האזרחים".

"הם באו, איימו עליי ואזקו אותי ואת הבן שלי, בן 15", סיפרה האישה שנשדדה לחדשות 13. "הם רצו לקחת תכשיטים מהכספת וביקשו מבעלי שיפתח אותה. הוא נאבק איתם וחטף מכות כשאותנו אזקו בחדר. בסוף הוא פתח להם והם לקחו את כל מה שהיה שם, אזקו את בעלי וברחו".

האישה הוסיפה: "הם איימו עלינו שלא נשתף פעולה עם אף אחד. לקח לנו זמן להתקשר למשטרה ומאז משטרת אילת עושה את העבודה שלה. זה מטורף, חוויה טראומתית. אני כבר שבוע שלם לא עוצמת עין. אני בפחדים בחרדות".