נוכל הטינדר החרדי: הרב שהתחזה לחילוני וניהל מערכות יחסים במרמה

מרדכי פרויזר בן ה-30 מירושלים,הציג את עצמו באפליקציות היכרויות בשם הבדוי "ג'ק סגל", ובמצג שווא פיתח מערכות יחסים עם עשרות נשים בכדי לקיים עמן יחסי מין - זאת בשעה שהוא נשוי ואב לילדים. "השיטה הייתה אכזרית" | תחקיר

זמן צפייה: 04:27

מרדכי פרויזר בן ה-30 מירושלים, רב באחת הישיבות בעיר, נשוי ואב לילדים: זה הוא נוכל הטינדר שנעצר בחשד להונאה של עשרות נשים שהכיר באתרי היכרויות, כך פורסם היום (שני) בחדשות 13. הוא חשוד שהתחזה לחילוני בשם ג'ק סגל ובמצג שווא פיתח מערכות יחסים עם נשים שהכיר באפליקציות היכרויות שונות, כדי לקיים עמן יחסי מין.

במשך חודשים הוא שיקר לעשרות נשים וכל מה שסיפר להן על עצמו היה שקר. שתיים מהמתלוננות סיפרו לנו על הרגעים שהקרקע נשמטה תחת רגליהן.

מתלוננת אחת נזכרה: "התחלנו לדבר באפליקציית באמבל והקשר התפתח למשהו רציני, יפהפה, בריא עם תקשורת מדהימה", ומתלוננת נוספת, י', סיפרה: "מבחינתי זו הייתה מערכת יחסים לכל דבר, לא הייתה לי יכולת לדעת מי הוא באמת". ככל הידוע, 18 נשים נפלו קורבן למניפולטיביות של הנוכל האכזרי, שנתנו בו את אמונן וליבן נשבר.

פרויזר מובא להארכת מעצר נוכל הטינדר ג'ק סגל
פרויזר מובא להארכת מעצר | צילום: חדשות 13

י' הוסיפה עוד: "הוא אכל אוכל שבישלתי בבית שלי שהוא לא כשר. את סופי השבוע לא בילינו ביחד, אבל היה לזה הסבר הגיוני: בגלל שאין לו משפחה בארץ, הוא היה מבלה עם חברים של המשפחה. לפעמים היו לו תירוצים שונים כמו  שהוא רוצה שנבלה ביחד אבל זה מוקדם לו", ומתלוננת נוספת סיפרה: "כל פעם הוא היה מבטיח שנפגש אבל אז היה מגיע ביטול מסיבות שונות: או שהיה מאחר, או לא מסכים, או שהיה בלחץ".

י' סיפרה שהיא אפילו חשבה שהיא תתחתן עם סגל: "היינו במערכת יחסים אוהבת וכנה וקרובה עם שיחות עמוקות והכל וכמובן עם יחסי מין. לא הייתי שוכבת עם הבן אדם הזה אם הייתי יודעת מי הוא באמת".

התכתבות בין ''ג'ק סגל'' לאחת הנשים שהונה
התכתבות בין ''ג'ק סגל'' לאחת הנשים שהונה | צילום: חדשות 13

י' היא זו שהחלה לחשוד בפרויזר לאחר שסירב באופן עקבי להיפגש איתה בסופי שבוע ובסופו של דבר היא גם זו שחשפה את זהותו האמיתית. היא נזכרת: "הזמנתי אותו לדירה שלי למפגש ושם הוא בעצם הבין שעלינו עליו. ביקשנו לראות תעודה מזהה. לא רק שהוא נשוי, יש לו גם שני ילדים, אחד מהם נולד במהלך הקשר שלנו". והמתלוננת הנוספת אמרה: "אני זוכרת שהתחלתי לרעוד, אפילו בכי לא יצא ממני כי הייתי כל כך בשוק מהמצב הזה".

במשטרה מאמינים שנשים נוספות נפלו קורבן לתרמית שלו והחקירה נמשכת בניסיון לאתר מתלוננות נוספות. עו"ד קובי קמר, פרקליטן של המתלוננות, אמר: "ייצגתי עשרות מקרים משני צדי המתרס, תופעה כזו טרם ראיתי. הפגיעה באמון שיש להן היום בכלל ובגברים בפרט, וזה בחורות שבפירוש מחפשות זוגיות תמימה, הנזק הוא קשה מאד".

מעצרו של פרויזר הוארך היום בבית משפט השלום שבירושלים בשבעה ימים עקב חשש המשטרה שינסה להימלט מהארץ אך את הנפגעות זה לא ממש מנחם. "אני מרגישה שהוא חילל אותי. נפלתי על נוכל ששכלל את השיטות שלו בצורה מאד מובהקת".