עדותה של בת ה-10 שנאנסה במיטתה: "אני לא מצליחה להירדם בלילה"

לאחר שאחד הקטינים שנכח בחדר בעת המעשה שוחרר למעצר בית במעון של משרד הרווחה, נחשפת בחדשות 13 עדות הילדה: "הוא הזיז אותי, נשכב לידי - ואז נצמד אליי והתחיל ללקק לי את הפנים"

זמן צפייה: 02:33

"מאז המקרה אני חולמת על התוקפים, לא מצליחה להירדם בלילה וישנה עם ההורים, אני לא מפסיקה להריח אותם", כך העידה הילדה בת ה-10 שנאנסה במיטתה על ידי פורצים. עדותה נחשפת הערב (רביעי) בחדשות 13, לבקשת אביה, לאחר שבית המשפט שחרר קטין שנכח בחדר בעת המעשה למעצר בית במעון של משרד הרווחה.

"אחד מהם נכנס לחדר, עבר בין המיטות של האחים שלי. שלוש מיטות. הוא הרים את השמיכות מעל כל אחד כדי לבדוק מי ער, עד שהוא הגיע אליי", סיפרה הילדה. "כשהוא ראה אותי ערה, הוא הזיז אותי ונשכב לידי, ואז נצמד אליי והתחיל ללקק לי את הפנים. בשלב הזה נכנס החשוד השני והאיר עלינו בפנס".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סער: נתניהו משקר כשיטת עבודה – לא יהיו עריקים מתקווה חדשה

רוסיה תחזיר השגריר בארה"ב להתייעצות בשל דברי ביידן נגד פוטין

תחקיר התרסקות ה"סנונית": אירעה ככל הנראה מהפרעה בזרימת אוויר

תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10
תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10 | צילום: לינור אללוף

אביה של הילדה תקף בשיחה עם חדשות 13 את החלטת בית המשפט: "הם נותנים לגיטימציה לכל הפושעים והרשעים לעשות את העבודה, וזה פסיכוטי לחלוטין. אנחנו חיים בתסמונת פסיכיאטרית, שהעם לא קם על הרגליים על דבר כזה והופך את המדינה".

"אלה תחושות מאוד קשות, אי אפשר בכלל להביע, להסביר. לך תסביר לילדה ששואלת אותך 'למה לקחו את שמלת השבת הכי אהובה שלי?', לא צריך להסביר לך למה לקחו אותה, היא נמצאת בעדות בבית משפט", הוסיף האב, שחושש מהחלטה דומה גם בנוגע לנאשם המרכזי.

Kldsfgh
תושבי הנגב מפגינים בעקבות מעשה הסדום בבת ה-10 | צילום: לינור אללוף

עו"ד רוני אלוני סדובניק, המייצגת את המשפחה, מתחה גם היא ביקורת על החלטת שופט בית המשפט המחוזי, אריאל חזק: "למה מערכת המשפט כל כך מקלה וכל כך רחמנית כלפי עברייני מין ואלימות? זה פשוט כבר מתחיל להיות מייאש?".

לפני כחודש, כזכור, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב הנגב בן 17 בגין מעשה סדום ומעשה מגונה בילדה, אחרי שפרץ לביתה ביישוב במועצה האזורית רמת הנגב. לפי כתב האישום, הנאשם פרץ לבית עם קטין בן 16, כששותפם הבגיר המתין להם ברכב. השניים חיפשו דברי ערך בסלון, מצאו מפתחות של רכב, חיפשו גם בו דברי ערך, וכשלא מצאו דבר חזרו פנימה.

הנאשם, לפי כתב האישום, נכנס לאחד מחדרי השינה בו ישנו הילדה ואחיה הקטנים, נשכב לידה בזמן שהייתה ערה, נשך וליקק אותה בפניה. הילדה שאלה אותו מה הוא עושה וביקשה ממנו לעזוב אותה, ואז הוא ביצע בה מעשה סדום. הילדה צעקה וקראה לאביה, ואז הנאשם והקטין הנוסף ברחו מהבית, אחרי שגנבו מהבית סכום של כ- 50 שקלים וצעצועים שונים. הנאשם והקטין הנוסף זרקו את הצעצועים במהלך הבריחה ונמלטו מהמקום ברכב יחד עם השותף הבגיר.