סורס דיפנס הישראלית רוצה לבלום את האיום הנפוץ ביותר ברשת

מערך הסייבר הישראלי פירסם התראה בחודש שעבר מפני מתקפות סייבר המנצלות תוספים חיצוניים המותקנים בכל אתרי האינטרנט. Source Defense הישראלית פיתחה טכנולוגיה להתמודד עם האיום

זמן צפייה: 04:52

המתקפות הגדולות שהתרחשו לאחרונה באתרי ענק כמו British Airways,Best Buy, Sears, Delta,ticket master ומאות אתרים אחרים - פגעו באלפי אתרי אינטרנט וחשפו את נקודת התורפה הקיימת כמעט בכל אתרי האינטרנט בעולם: הסתמכות על כלי JavaScript מספקי צד שלישי הנחוצים לאתרי אינטרנט, לפעילות חשובות כמו אנליטיקה, שיפור חווית המשתמש ומונטיזציה של אתר האינטרנט.

הגישה של גורמי צד שלישי לאתרים, מייצרת פגיעות וחולשה המעניקה לתוקפים גישה בלתי מוגבלת לכל הנתונים שהוזנו או הוצגו בדפדפן של הגולש, לרבות מידע על תשלומים ונתונים עסקיים ואישיים אחרים. הפריצות האלו הן סיכון אבטחה משמעותי המאיים גם על עמידתם של אתרי האינטרנט בתקנות פרטיות הלקוחות ובראשן ה-GDPR. מיותר לציין שההפסדים הפוטנציאלים והחשיפות לתביעות נזקין בעקבות פירצות שכאלו יוצרות גם הזדמנות מעניינת בעבור חברות אבטחת מידע ואל הנישה הזו בדיוק מחליק הסטארטאפ הבאר-שבעי המסקרן "סורס דיפנס".

כשבאמתחתם 10 מיליון דולרים שגויסו רק לא מזמן ומגובים בכמה מהשמות הכי גדולים בתעשייה "סורס דיפנס לא רק מונעת חולשת אבטחה אוניברסלית שעד היום הייתה 'בלתי פתירה' אלא גם מאפשרת לארגונים להתמקד בעיקר ובמהות באתרי האינטרנט שלהם ולספק חוויית גולש מקסימאלית ומהירה". מסביר הדר בלוטרייך, מנכ"ל ושותף מייסד של סורס דיפנס. "אנו נרגשים להשיק את הפתרון החדשני שלנו וגאים בצוות הגלובלי שהתגייס לתמוך בנו, צוות שמונה משקיעי אבטחת סייבר ברמה עולמית".