החלום של בת ה-74: להפגיש אחרי 56 שנה לראשונה את בני המחזור שלה

נינט גיגי מנסה בשנים האחרונות להתחקות אחר 81 חבריה לפנימיית נווה עמיאל. אבל המאמצים נחלו הצלחות בודדות בלבד - אולי אתם תצליחו לעזור. צפו ושתפו

56 שנים מפרידות בין היום שבו ראתה לאחרונה נינט גיגי (או כפי שנקראה אז – זיווה חלפון) את רובם המוחלט מ-81 חבריה איתם ישנה, למדה, צחקה ובכתה בפנימייה של כפר הנוער נווה עמיאל במושב שדה יעקב שבעמק יזרעאל. בחודשים האחרונים היא מנסה לאתר אותם כדי לארגן פגישת מחזור ראשונה, אבל גם בשנת 2017 כנראה שזה לא פשוט למי שהיום בני 74.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

גיגי עלתה לארץ בגיל 12, וכמו שאר חבריה למחזורים כ' וכא' שלמדו יחד נשלחה לבית ספר בתנאי פנימייה. הם היו שם אחד בשביל השני, משפחה אחת גדולה שמנסה להסתגל לארץ חדשה ולא פשוטה. כשסיימו ללמוד דרכיהם נפרדו. לשמור על קשר בשנות ה-50 היה קשה. "היום יש פייסבוק, יש טלפון - הרבה יותר קל", אומרת גיגי. "אהבתי את החברים שלי כמו משפחה, והיום בגילי המבוגר הייתי רוצה לפגוש את אלו שעדיין בחיים".

נינט גיגי בימי בית הספר | צילום: באדיבות המשפחה

בשנתיים האחרונות גיגי מנסה להגשים חלום – לקיים בפעם הראשונה פגישת מחזור. אלא שכמעט כל מאמציה לאתר את חבריה לכיתה עלו בתוהו. עד היום הצליחה ליצור קשר רק עם 12 מתוך 82 בני המחזורים. בתה אלינור התגייסה לסייע לה בחיפושים בעזרת פרסומים בקבוצות פייסבוק, אבל גם אלה לא צלחו.

תאריך כבר יש

אבל גיגי לא מתייאשת. היא כבר קבעה מועד לפגישת המחזור שתיערך כמובן בבית הספר ב-2.10.17 בשעה 16:00. בעזרת הכתבה הזו, היא מקווה, היא תצליח לאתר עוד חברים.

מכירים מישהו מבוגרי המחזור? הסתכלו בתמונות ושתפו. ליצירת קשר עם אלינור בתה של גיגי כתבו למייל: Agam6611@gmail.com

 

מחזור כ'
מחזור כ''א

שמות בנות המחזורים דאז:
אסתר אוליאל, רבקה אסייג, אסתר כהן, שושנה אברגל, סימה אלחייני, נעמי גובייני, אהובה דהן, יהודית שושני, אסתר ורון, זהבה אפריאט, שמחה בן עזרי, אביבה לוי, אסתר דוידי, אסתר דוייב, שושנה מעודד, עליזה מזרחי, צפורה קדוש, שושנה אברהם, עליזה זוהר, שרה אברהם.