"אילולא בוחרים בחיים לא היינו זוכים לפגוש אחד את השני וליהנות ככה בשום מקום אחר"

1xwman

"לא אהיה הראשון או האחרון לומר שתמיד יש את החשש של לא להתאים למסגרת או לאנשים שיגיעו, אבל החשש הזה מתנפץ ברגע שכולנו נפגשנו על האוטובוס ושיחות אחד עם השני על כל נושא אפשרי התחילו מכל כיוון באופן טבעי"

עדיאל שוקט מספר על גיבושון "בוחרים בחיים" - תכנית הצעירים המחלימים של גדולים מהחיים שיצאו לשלושה ימים של כיף ואקסטרים, העצמה ועצמאות, חברים וחברות...

3xvjpu

"כשהגענו לאיזור הלינה שלנו, לחאן רוח הגלילית בקיבוץ מצובה, הורדנו את התיקים ועשינו פעילות היכרות אחד עם השני לפי "שעות" ולמדנו יותר לעומק על הרקע אחד של השני (שהוא דומה יותר ממה שכולנו תמיד חושבים ).

לאחר ארוחת ערב מצוינת הרגיש כאילו אנחנו מכירים כבר שנים וישבנו ביחד לדבר, לצחוק, לנשנש ולנגן, בחסות הנגנים והזמרים המוכשרים שלנו!

בבוקר שלמחרת קמנו להכין ארוחת בוקר, ולאחר תדלוק של הבטן נסענו לטרק-ים אכזיב בנהריה,

לפעילות שייט בסירות טורנדו על קו נהריה עד גבול לבנון! השייט היה מאוד כיף ואפילו זכינו לקפוץ למים בשלב מסוים

4qddnn

בהמשך נסענו לאיזור עין חרדלית, למסלול מים מרענן בנחל כזיב. ההליכה בנחל היתה מאוד כיפית זכינו לקצת אתגר מצד אחד ומצד שני לראות את היופי שיש בארץ שלנו!

כשחזרנו מהמסלול אחרי פריסה, נסענו בחזרה לחאן למנוחה והתארגנות

אחרי שצברנו כוחות התכנסנו לשיחה בהנחיית ענת "הלו-קלו" המדהימה שלנו!!! שעזרה לנו לשאול את עצמנו מה המטרות שלנו בחיים לזמן הקרוב ולטווח הארוך? ואיך מסדרים בראש אילו מטרות באמת חשובות לנו עצמנו

אחרי השיחה התחילה אווירה של עבודה להכנת ארוחת ערב, והיה ממש מטורף לראות איך כך אחד לוקח את התפקיד שלו ברצינות ונותן מעצמו את ה-200% שלו כדי שכולם יוכלו ליהנות כמו שצריך מארוחה טובה ומזינה מעשה ידינו

אחרי עוד לילה ארוך של גיבוש ביחד הלכנו לישון

בבוקר לאחר מכן השכמנו לארוחת בוקר מזינה ומגוונת, ונסענו לקיבוץ יחיעם, שם הגענו למבצר בקיבוץ ועשינו פעילות "Escape" מגבשת ביחד!!!

אחרי סיור באיזור וצפייה בנוף המדהים! חזרנו פריסת הפתעה משוגעת ומלאה בפירות ומתוקים

בסיום ישבנו כולנו ביחד לשיחת סיכום מרגשת ונפרדנו בציפייה ענקית לפגישה הבאה שלנו!!!

אני רוצה להודות לצוות בוחרים בחיים וגדולים מהחיים המדהימים! שאילולא הם לא היינו זוכים לפגוש אחד את השני וליהנות ככה בשום מקום אחר ואני בטוח שאני מדבר בשם כל המחלימים שבקבוצה כשאני אומר את זה

אני כמובן גם רוצה לומר תודה ענקית בפרט לדפנה אופיר ולענת קלו לברון המדהימות שמלוות אותנו במשך כל השנה!!!

ליוסי הצלם שלנו שהיה שם לתעד כל רגע מהגיבושון!!! ולדוד לב הנהג היקר שלמרות שלא היה בבית 10 ימים בכל מקרה הגיע רק בשביל לדאוג שיהיה לנו את כל מה שצריך!!!

תודה רבה על כל הכיף הטירוף והאווירה שארגנתם לנו בגיבושון ובכלל אין כמוכם!!!"

7uobfn

בוחרים בחיים היא תכנית שנתית המיועדת לצעירים מחלימים מסרטן בגילאי 18-30, שהמחלה עצרה את מסלול חייהם וכעת הם "מחשבים מסלול מחדש", בדרך לעצמאות מחודשת, הצבת מטרות והגשמתן ועם המון כיף משותף יחד עם חבר'ה שמבינים בדיוק מה עובר עליך בלי מילים. בתכנית מגוון של סדנאות, טיולים, פעילויות משותפות ותמיכה הדדית.

מכירים צעירים מחלימים מסרטן בגיל 18-30? ההרשמה לבוחרים 2022 החלה!! לפרטים: דפנה אופיר 052-5721969