אבנר נתניהו פונה לביה"ח לאחר שחש ברע; מצבו טוב

בנו של ראש הממשלה הגיע לבית החולים בילינסון. מלשכת רה"מ נמסר כי הוא עובר כמה בדיקות שגרתיות. רה"מ קיבל את הדיווח על בנו כשהיה בהרמת הכוסית של מפלגתו - ונאלץ לעזוב את האירוע

זמן צפייה: 00:20

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פונה הערב (שלישי) לבית החולים בילינסון לאחר שחש ברע. מדוברות רה"מ נמסר כי מצבו של אבנר טוב והוא עובר כעת כמה בדיקות שגרתיות. רה"מ קיבל את הדיווח על בנו, כשהיה באירוע הרמת כוסית של מפלגתו - ונאלץ לעזוב את האירוע.

לפני שנתניהו נאלץ לעזוב את האירוע הוא התייחס לתוצאות הבחירות, והצהיר כי "יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הדמוקרטיה, את תוצאות הבחירות. בסוף השבוע האחרון צפיתי בטלוויזיה וחשבתי שאני לא שומע טוב - פרשנים מלומדים שיגרו לעברי איומים מפורשים. איימו עלי שאם אמנה את אחד מחברינו המוכשרים לשר משפטים, אם אממש את המנדט שקיבלתי מהבוחר – אני אשלם על כך ביוקר מחיר אישי. לזה הם קוראים דמוקרטיה ושלטון החוק, אבל כל פעם אתם נותנים להם שיעור בדמוקרטיה – בקלפי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית עם חברי הליכוד

בהמשך דבריו אמר נתניהו כי "אני מבקש לומר בצורה הברורה ביותר: אני לא מפחד מאיומים, ואני לא נרתע מהתקשורת". עוד ציין כי "השיטות האלה עברו מן העולם. הציבור לא קונה את זה יותר וטוב שכך, והוא אמר את זה בצורה הברורה ביותר. אני אהיה, כפי שהייתי, ראש הממשלה של כולם - אעבוד עבור כולם ואשמור על כולם. נמשיך את תנופת ההישגים הכבירה. קיבלתי השבוע ברכות רבות ממנהיגי העולם, ומה שריגש אותי במיוחד היו הברכות שקיבלתי ממנהיגי מדינות ערביות ומוסלמיות. אני מאמין שיש כאן פתח גדול לעתיד".

לדבריו, "אני רוצה שכל חלקי החברה הישראלית יהיו חלק בלתי נפרד מסיפור ההצלחה הכביר שנקרא מדינת ישראל. אני רוצה שכולם ייהנו מהשגשוג, הקדמה והפריחה, וכפי שעשינו עד היום נמשיך לדאוג לכולם ולשמור על הביטחון של כולם. אנחנו נשמור על הדמוקרטיה".