המשטרה איתרה את המכשיר: הטלפון הגנוב הושב לאב השכול

קרובי משפחתו של חלל צה"ל בניה רובל ז"ל, שנהרג במבצע "צוק איתן", פנו למשטרה ולעזרת הציבור לאחר שהמכשיר הסלולרי שהשאיר אחריו בנם נגנב מרכבו של האב השכול

סג"מ בניה רובל ז"ל
סג"מ בניה רובל ז"ל | צילום: דובר צה"ל

יממה לאחר שפורסם כי הטלפון הנייד של אביו של החייל בניה רובל ז"ל, לוחם צנחנים שנהרג במבצע "צוק איתן", נגנב מרכבו, הודיעה היום (רביעי) המשטרה כי הטלפון נמצא. "פעילות חקירתית מאומצת בפיקוד השוטר הקהילתי בשכונה הובילה בסופו של דבר למציאת מכשיר הסלולר של האב", מסרה המשטרה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בניה רובל ז''ל
בניה רובל ז''ל | צילום: דובר צה''ל

במוצאי שבת נגנב תיקו האישי של האב מרכבו, כשבתוכו הושאר גם מכשירו הסלולרי של האב, זאב,  ובו תמונות והודעות מבנו שנהרג בצוק איתן. חברים של המשפחה הפיצו פוסט ברשתות החברתיות ובו קריאה לסייע במציאת המכשיר, פוסט שזכה לפרסום רב בכלי התקשורת. הבוקר נקרא האב לתחנת המשטרה בחולון, שם נמסר לו המכשיר הסלולרי שלו. "במשטרת ישראל מבקשים לשוב ולהדגיש כי רצוי שלא להשאיר כל דבר ערך במכונית בצורה גלויה", מסרה המשטרה.

האב עם המכשיר הגנוב
האב עם המכשיר הגנוב | צילום: חדשות 2

בניה ז"ל הותיר אחריו טלפון נייד ובו הזכרונות האחרונים ממנו. "תושבים יקרים, לפני יומיים נפרץ רכבו של אביו של בניה רובל ז"ל", כתב חבר המשפחה בפייסבוק לאחר שהמכשיר נגנב. "מדובר בנייד פשוט, אך הערך הרגשי הוא רב ביותר, בתוך הנייד היו הודעות של בנייה רובל ז"ל הזיכרון שנותר למשפחה. אני מבטיח ומתחייב שלא נשאל שאלות למי שיחזיר אותו ובטח לא נפעל בפן הפלילי".

המשפחה הגישה תלונה במשטרה שפתחה בחקירה, בסופה כאמור, אותר המכשיר והושב היום לבעליו.