השחיינית הבכירה: אלופת ישראל, דוגמנית - ומהנדסת

קרן זיבנר היא מהשחייניות הבכירות בישראל: היא ייצגה את ישראל באולימפיאדת ריו, באליפויות אירופה ומתכוננת לאליפות העולם - כל זה בזמן שהיא עובדת כמהנדסת ופרזנטורית

"כשאין מי מה לעשות אני משתעממת"
"כשאין מי מה לעשות אני משתעממת" | צילום: (יח"צ)

קרן זיבנר, 27, היא מהשחייניות הבכירות בישראל. היא ייצגה את המדינה בשלוש אליפויות אירופה, באולימפיאדה בריו ב-2016 וזכתה ב-8 מדליות במכביה. במקביל היא מהנדסת תעשייה וניהול ודוגמנית במשרה מלאה. "העומס עושה לי טוב, אם אני מרגישה שאין לי מה לעשות אני משתעממת וסובלת", היא מספרת בריאיון לחדשות 2 Online.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

זיבנר סיפרה על לוח הזמנים העמוס שלה - כשרוב האנשים יוצאים לעבודה, היא כבר בחצי היום שלה. "כל בוקר אני קמה בחמש", תיארה. "אני הולכת לחדר כושר, אחר כך אני שוחה ובשמונה אני כבר בדרך לעבודה. ככה כל יום".

מכוונת לאליפות העולם
מכוונת לאליפות העולם | צילום: מתוך פייסבוק

למרות סדר היום העמוס זיבנר מכינה את עצמה לאליפות העולם שתיערך עוד כמה שבועות והיא מתחילה להתחרות היום (שני) במכביה. "מעניין לי, אני אוהבת שיש לי הרבה דברים בחיים", היא הסבירה. "תמיד שילבתי את השחייה עם עוד דברים. אני עדיין שוחה כל יום אבל בשעות שהרבה אנשים עדיין לא קמים מהמיטה".

המעבר החד מהלחץ של הספורט התחרותי לישיבה כל היום במשרד לא היה קל לזיבנר. "זה לא היה שינוי קל, אך עברתי אותו בהדרגה", סיפרה. "אני עדיין צריכה להסתגל. זה מרגיש לא בריא לשבת על הכיסא, אני כל הזמן רצה במסדרונות. בכל זאת, אני מאוד אוהבת את העבודה שלי".

''כשכולם ישנים אני בבריכה''
''כשכולם ישנים אני בבריכה'' | צילום: מתוך הפיסבוק

השחיינית הבכירה סיפרה שהיא לקחה הרבה כישורים שקיבלה כספורטאית אולימפית לעבודה במשרד. "כל האישיות שלי נבנתה דרך השחייה", הסבירה. "לדעת לעבוד קשה ולהשיג את המטרה ולא לתת לשום דבר לעצור אותך, התפיסה הזו עוזרת לי מאוד בחיים.

''כל האישיות שלי נבנתה דרך השחייה''
''כל האישיות שלי נבנתה דרך השחייה'' | צילום: איגוד השחייה הישראלי

בתוך כל זה היא גם נבחרה להיות פרזנטורית של מותג הטיפוח 'Bio Active Care'. "הם התחשבו בסדר היום העמוס שלי", היא סיפרה. "לקחו אותי להצטלם ב-4 בבוקר. אני ממש שמחה שמותגים לוקחים בנות כמוני. תפיסת היופי השתנתה - היום לא לוקחים רק דוגמנית רזות, אלא גם מבנה גוף שרירי יותר נתפס כיפה".

חוץ מהיותה שחיינית, מהנדסת, ודוגמנית היא גם נשואה ומנהלת זוגיות. "אין לנו עדיין ילדים, זה בסדר", היא צחקה. "התחתנתי במרס, אנחנו מתראים בסופי שבוע. אומרים שהכי קשה עם ילדים, אז אני מכינה את עצמי ללילות ללא שינה".

Banner_MoreVirals

תוך שבועיים: עוד תאונת דרכים שודרה בפייסבוק "לייב"

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1650' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_e7u1m7ng' duration='45']

ילדה בת שנתיים נכלאה לבדה במעלית ונפלה למותה מהקומה ה- 17

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1641' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_4emkgqxk' duration='138']

תיעוד דרמטי: ניסה לתפוס כריש בזנב וננשך

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1653' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bp8koa9r' duration='6']