נהג המשאית מהתאונה בר"ג: "נסעתי - ופתאום כל הקבינה התנדנדה"

הנהג, שהיה מעורב בתאונה הקטלנית במחלף אלוף שדה - שבה נהרגו שני בני אדם ושישה נפצעו, סיפר לחדשות 13 כי הוא נסע במהירות של כ-40 קמ"ש: "פתאום הרגשתי מכה בחלק השמאלי. אני רועד"

זמן צפייה: 01:29

נהג המשאית, אשר היה מעורב בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה מוקדם יותר הבוקר (ראשון) ובה נהרגו שני בני אדם, סיפר לחדשות 13 כי נסע במהירות של כ-40 קמ"ש, אז הרגיש בחלק האחורי של המשאית מכה חזקה: "פתאום הרגשתי מכה. אני רועד". לפני כן, אמר הנהג: "הייתי בנסיעה - ופתאום כל הקבינה התנדנדה". על פי הערכות ראשוניות של בוחני התנועה של משטרת ישראל, רכב ההסעות ניסה לבצע עקיפה או איבד שליטה מסיבה לא ברורה, והתנגש בעוצמה במשאית. באירוע נפגעו שישה בני אדם נוספים, אחד נפצע קשה וחמישה קל.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191222-1043' autoplay='0' credit='' desc='נהג המשאית מספר לחדשות 13 על התאונה' kid='1_65krnax4' duration='48'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

היום: עד כמה אנחנו אשמים בתאונות הדרכים הקטלניות?

נוסע במהירות נגד התנועה בכביש 5 – ומנופף לנהג שמצלם • תיעוד

חשד: השליכו בקבוק תבערה על מועדון בת"א לאחר שלא הורשו להיכנס

תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת גן
תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת גן | צילום: כב''א רמת גן

בצלאל סבג, חובש באיחוד והצלה שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב שהסיע פועלים ומשאית. למרבה הצער, נקבע מותם של שניים מהנוסעים בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן, הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנוסעים נוספים מהרכב שנפצעו קשה, בינוני, וקל עד בינוני. צוותי כיבוי פעלו במקום עקב אופי התאונה".

כאמור, שני גברים בני 43 ו-20 נהרגו ואחד נוסף נפצע קשה, בהתנגשות בין משאית לרכב הסעות במחלף אלוף שדה, סמוך לרמת גן. חמישה בני אדם נוספים נפצעו קל. צוותי מד"א פינו את ששת הפצועים לבית החולים שיבא שבתל השומר. ככל הנראה מדובר בפועלים פלסטינים שהיו בדרכם לעבודה בישראל.

בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המקרה. כביש 4 באזור התאונה נחסם זמנית לתנועה בשני הכיוונים, ונרשמו עומסי תנועה כבדים.

תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת ג
תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת גן | צילום: כבאות והצלה רמת גן
תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת גן
תאונת הדרכים בכביש 4, סמוך למחלף אלוף שדה ברמת גן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פרמדיק מד"א שמחה סימנדוייב, שניהל את הטיפול הרפואי בזירה, סיפר: "כשהגענו למקום בכוחות גדולים ראינו את הרכב המסחרי שהיה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית. 3 פצועים בהכרה שכבו בסמוך לרכב ו-5 פצועים היו לכודים בתוכו. ביצענו מיד בדיקות רפואיות בפצועים ופינינו אותם במצב בינוני וקל לבית החולים. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש פתחנו במקום עמדת טיפול מתקדמת, שאליה חולצו הלכודים. שניים מהלכודים היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות ביותר ולאחר הבדיקות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם בשטח ושלושת הפצועים הנוספים פונו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים".

חובשת מד"א, סיסיליה לויטס, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב המסחרי שהסיע מספר נוסעים היה לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ולוחמי האש חילצו ממנו את שמונת הפצועים".