עדות מטלטלת: "כך סוממתי ונאנסתי באכזריות"

סיפורה של ג' שנאנסה ע"פ החשד, ע"י בני ופניש, אנס סדרתי שתקף עשרות נשים באמצעות סם אונס במסיבות טבע. המשטרה מקווה שבעקבות הראיון נשים נוספות יקומו ויתלוננו אזהרה: העדות קשה וכוללת תיאורים גרפיים מפורטים

זמן צפייה: 09:28

משטרת ישראל עצרה את בני יעקב ופניש, תושב רמת גן , בן 53, לאחר תלונה שהוגשה נגדו במשטרה. לפי גרסת הנשים: מדובר בגבר נאה, מציג עצמו כיהלומן ונצמד באופן מטריד לנשים ברחבת הריקודים, מנסה להזמין בכוח נשים לדרינק. בתלונה שהוגשה למשטרה סיפרה נערה שמצאה את עצמה עירומה במיטה עם כאבים עזים בכל הגוף ובלי יכולת לזכור את שאירע . לאחר הגשת התלונה הגיעו למשטרה עוד פניות רבות של נשים שחוו אירועים דומים ע"י האדם הזה. בני יעקב נמצא במעצר לאחר שהובא בפני בית המשפט השלום בת"א.

ראיון עם סגן ניצב רונן שונן שמרי – קצין אח"מ מרחב דן

"בימים האחרונים אנחנו עסוקים בחקירה של גבר בן 53 שלפי העדות פעל בשיטתיות על מנת להפיל נשים בפח, לסמם אותן, ולגרום להן לקיים אתו יחסים. אנחנו כבר מקבלים הרבה פניות של נשים מאז התלונה הראשונה, כול הסיפורים דיי זהים, סיפרו על אדם שלא הפסיד לרדוף ולהטריד, מזמין אותן לשתייה באופן אובססיבי, אותן נשים מצאו את עצמן יחד איתו במיטה, שהתעוררו ושאלו לפשר הדבר תמיד סיפר להם שזה קרה בהסכמה והן כמובן המומות ולא זוכרות דבר עם כאבים בכל חלקי הגוף. בתלונה שהוגשה מדובר במקרה שקרה לפני מעל לשנה, ככה שלא היה אפשרי מבחינתו לבצע בדיקות דם. יחד עם זאת אני מאוד מקווה שבעקבות הראיון נשים יקומו ויתלוננו".

"חשוב לנו בראיון לתת דגשים לנשים : סם האונם מסוכן מאוד,  לכן חשוב מאוד להיות עירניים במסיבות, לא לשתות מבקבוקים פתוחים, לקחת דברים רק מאדם שיש לכם היכרות מלאה איתו. להפעיל שיקול דעת, לעשות הכל כדי לא להגיע למצב עצוב כמו שהגיעו הבחורות מהמקרה של בני יעקוב ופניש"