אודי סגל: "נתניהו, תן דוגמא. חזור לעצמך. אם לא מאוחר מדי"

העובדה שכל חבר כנסת בוגר משפטים מרשה לעצמו לתקוף ולצעוק מטרידה ומסוכנת. אודי סגל פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו

זמן צפייה: 01:35

ראש הממשלה נתניהו הצליח כל השנים להיות גם וגם- פוליטי ואישי בוטה ונמוך וגם מכובד, ממלכתי ומעורר השראה. הוא ידע לעשות את ההפרדה- במערכות הבחירות הוא לא בחל בשום אמצעי- השחרת דמותו של פרס ב-96, הלחישות בשוק הכרמל ועל אוזנו של הרב כדרוי נגד השמאלנים ומיד אחר כך כאשר נבחר הוא היה ראש הממשלה של כולם.לפחות כלפי חוץ.

הוא תקף והשמיץ לעג והכפיש ואחר כך חבר לאהוד ברק ובא לסעוד עם שמעון פרס כשהיה הנשיא, כיבד את המשטרה את בית המשפט את מבקר המדינה אפילו את העיתונות.

בבחירות האחרונות נתניהו פשט את הממלכתיות לגמרי. הוא תקף את ידיעות אחרונות ואת נוני מוזס, אישית ..הוא פיטר את לפיד ולבני, לעג לבוז'י והלך ימינה בכל הכוח.

גם אחרי הבחירות- הוא לא עצר-הוא הזיז את יעלון ורב איתו אחרי שזגזג בפרשת אזריה, ושכבה אחר שכבה נפרד מהמלכתיות שלו. נתניהו הוא כרגע אנפלאגד. משוחרר מכל עכבה. אולי זה בגלל החקירות. אולי זה בגלל טראמפ- שהראה שזה לא פוגע אלא להפך. אולי כי הוא נוכח שזה בדיוק מה שהמצביעים שלו רוצים.

דוקא היום כשהשופטת אסתר חיות נכנסת לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון, והוא מותקף מכל עבר, צריך לדבר על הקו הזה של נתניהו.

הוא מסמן כיוון והפוליטקאים האחרים מצטרפים- הוא לא חובט אישית אבל הוא אחראי. וצריך לזכור גם אם יש ביקורת. זו חליפת המגן של ישראל- בית משפט חזק, מכובד רציני מקצועי.  בלעדיו ישראל חשופה לתביעות ולחרם, התקפות פרועות- לא ביקורת מדיתית- הן פגיעה בביטחון הלאומי ובחופש הפעולה הצבאי של ישראל במערכה הבאה. העובדה שכל חבר כנסת בוגר משפטים מרשה לעצמו לתקוף ולצעוק מטרידה ומסוכנת- נתניהו אתה אחראי. תן דוגמא. חזור לעצמך. אם לא מאוחר מדי.