ממשיכה להסתבך: ר"מ פינלנד תועדה רוקדת עם גבר שאינו בעלה

בסרטון נוסף שהופץ ברשתות החברתיות בפינלנד נראית סאנה מרין, שעוררה סערה לאחר סרטוני המסיבות שבהן השתתפה, רוקדת צמוד ומתגופפת עם זמר פיני על אף שהיא נשואה 18 שנה. הזמר בתגובה: "אנחנו חברים"

זמן צפייה: 01:15

פינלנד ממשיכה לסעור בגלל מנהיגת המדינה שלה: בסרטון נוסף שהופץ היום (שישי) ברשתות החברתיות במדינה הסקנדינבית ניתן לראות את ראש הממשלה סאנה מרין רוקדת צמוד ומתגופפת עם גבר שאינו בעלה על אף שהיא נשואה ב-18 השנים האחרונות.

לפי הדיווחים בפינלנד, הסרטון צולם באותו סוף שבוע שבו תועדה מרין חוגגת במסיבות בסרטונים שהסעירו את המדינה כולה. הגבר שמופיע בסרטון הוא זמר פיני בשם אולאבי אוסיוורטה, שטען בפוסט באינסטגרם שהוא ומרין רק חברים וששום דבר לא הולם לא קרה ביניהם.

מרין הודיעה מוקדם יותר היום כי ביצעה בדיקת סמים בשל הביקורת נגדה ותוצאות הבדיקה יתקבלו בעוד שבוע. "מעולם לא השתמשתי בחיי בסמים", אמרה מרין במסיבת עיתונאים. "גם בזמן אותה מסיבה, הייתי יכולה להמשיך לבצע את תפקידי כראש ממשלה והייתי עוזבת את המסיבה אם הייתי צריכה לעבוד".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1808222040' autoplay='0' credit='' desc='הדיווח על הסערה בפינלנד' poster='' kid='1_2zx5jkp2' duration='']

בסרטון שפורסם אתמול ועורר סערה נראית מרין בת ה-36 רוקדת בגופייה שחורה ומכנס לבן, בחברת מספר מצומצם של חברים במסיבה ביתית.

מבקריה של מרין טוענים מזה כבר תקופה כי ראש הממשלה הצעירה מבלה זמן רב מדי בפסטיבלי מוזיקה ומסיבות, לאחר שתועדה בחודש שעבר כבר בפסטיבל רוק, ולמעשה חוגגת במקום לעבוד ולהנהיג את המדינה, שנמצאת במשבר כלכלי חמור. על הסרטון האחרון שדלף טענו המבקרים, כי התנהגותה בה "לא מתאימה לראש ממשלה".

ראש ממשלת פינלנד סאנה מרין בסרטון שהודלף
ראש ממשלת פינלנד סאנה מרין בסרטון שהודלף | צילום: רויטרס

מרין אמרה אתמול בתגובה לפרסומים: "הסרטונים היו פרטיים ולא מיועדים לציבור, לא השתמשתי בסמים, רק שתיתי אלכוהול. אין לי שום דבר להסתיר, לא עשיתי שום דבר לא חוקי".