קליפורניה: לפחות 3 הרוגים ו-15 פצועים באירוע ירי ביריד אוכל

כלי התקשורת בארה"ב מדווחים על עשרות פצועים נוספים בירי שבוצע בפסטיבל השום בעיר גילרוי. היורה נהרג והמשטרה מחפשת אחר יורים נוספים. לפי דיווחים, אחד ההרוגים הוא ילד בן שש

זמן צפייה: 02:23

לפחות שלושה בני אדם נהרגו באירוע ירי המוני שהתרחש הבוקר (שני) ב"פסטיבל השום" השנתי בעיירה גילרוי שבקליפורניה, מדרום לסאן פרנסיסקו. 15 בני אדם נפצעו. לפי דיווחים, אחד ההרוגים הוא ילד בן שש.

הירי החל בסמוך לשעה 19:00 בערב שעון ארצות הברית, בעת שבפסטיבל נכחו מאות אנשים. על פי הדיווחים, עשרות בני אדם נוספים, ככל הנראה כמה עשרות, נפגעו. עוד דווח כי חשוד אחד נעצר והמשטרה מחפשת אחר יורים נוספים. לפי חלק מהעדויות, היורה שנתפס נהרג. הרשויות קוראות לציבור לא להגיע למקום, וכוחות FBI נמצאים בזירה.

עוד בחדשות 13:

אשתו של אופיר חסדאי שנורה ברמלה: "אין לי מושג איך אסתדר לבד"

תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

מעצרו של המטפל הסיעודי החשוד ברצח חוסה הוארך בארבעה ימים

בווידאו: תיעוד מזירת האירוע

עדי ראייה שנכחו במקום דיווחו על נפגעים רבים, וסיפרו על רגעי האימה: "ברגע שהחלו חילופי האש כולם התפזרו, אנשים חיפשו אחר הילדים שלהם, פשוט שמענו רעש. אנשים צעקו, התחבאו והתכופפו". על פי דיווחים, כאשר נשאל היורה על ידי אחד מהנוכחים מדוע הוא עושה זאת, הוא השיב: "כי אני ממש כועס".

עדת ראייה נוספת סיפרה: "ממש מאחורי הדוכן שלי שמעתי ירי חזק, הם היו ממש מאחוריו. זה היה סיוט, הדבר המפחיד ביותר שעברנו".

בכמה תיעודים שהועלו לרשתות החברתיות נראים המשתתפים בפסטיבל נמלטים בבהלה מהמקום בזמן שקולות ירי נשמעים ברקע. קריסטיין סווין , שניגן עם הלהקה שלו על אחת הבמות כשפרץ הירי, סיפר לרשת הטלוויזיה CNN בטלפון: "חבר שלי ראה את היורה, הוא לבש חולצה ירוקה". אדם נוסף שניגן בפסטיבל הוסיף כי היורה היה גבר לבן בשנות השלושים לחייו.
בווידאו: תיעוד מזירת האירוע

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס לירי בחשבון הטוויטר שלו: "כוחות הביטחון נמצאים בזירה בגילרוי. היזהרו ושמרו על עצמכם".