אוסטרליה: ההורים נהרגו בתאונה קטלנית בחג המולד, 3 ילדיהם שרדו

בני המשפחה הוכרזו כנעדרים לאחר שיצאו מביתם שבמערב המדינה ולא יצרו קשר. רכבם נמצא כעבור יומיים במרחק 10 קילומטרים מביתם - לאחר שסטה מהדרך והתהפך. שלושת ילדיהם, בגילי חודשיים עד חמש, נמצאו בחיים ונשלחו לבדיקות רפואיות

בני המשפחה באוסטרליה

זוג הורים שנסעו ברכבם עם שלושת ילדיהם במערב אוסטרליה ביום חג המולד והוכרזו כנעדרים, נמצאו מתים לאחר שרכבם התרסק, כך דווח היום (שלישי) ב"גרדיאן" הבריטי. המשטרה המקומית אישרה כי שלושת ילדיהם, בגילי חמש, שנתיים וחודשיים, נמצאו בחיים בזירת ההתרסקות. התינוק בן החודשיים נמצא כשהוא סובל מפציעות חמורות.

סינדי בראדוק בת ה-25, ובן זוגה ג'ק דיי בן ה-28, עזבו את אזור נורת'האם שבאוסטרליה ביום ראשון בשעות הלילה עם שלושת הילדים. בני המשפחה הוכרזו כנעדרים מאחר שלא שבו הביתה ולא יצרו קשר, כשרכבם נמצא היום במרחק 10 ק"מ מאזור ביתם, כשהילדים כאמור נותרו בחיים, ונשלחו לבדיקות רפואיות בבית חולים מקומי.

המפקח מהתחנה המקומית, טוני וולטה, אמר כי שני הילדים הגדולים נמצאו מחוץ לרכב, אך התינוק עדיין היה לכוד בפנים. הרכב נמצא על ידי בן משפחה שיצא לחיפושים אחר הנעדרים. על פי ההערכות, המכונית החליקה מהכביש תוך כדי נסיעה, והדרדרה אל תוך אזור עם שיחים, אשר הסתירו אותה מעיניהם של נהגים אחרים.

משטרת מערב אוסטרליה חוקרת את הסיבות למקרה, והמפקח וולטה הוסיף כי המשטרה תומכת בבני משפחתם של ההרוגים: "כמובן שהם מאוד עצובים מהמקרה, ואנחנו מציעים להם שירותי תמיכה".

ביום שני אחותה של סינדי בראדוק, הלן, פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו היא סיפרה כי משפחתה נעדרת וביקשה עזרה בחיפוש אחריהם. "אחותי ובן זוגה נעדרים. הם עזבו את ביתם ביום חג המולד, ומאז לא יצרו קשר", נכתב בפוסט.