אחרי שש שנים: נעדרת שנחטפה נמצאה בזכות סדרה בנטפליקס

בקיץ 2017 נעלמה קיילה אונבהון, בת תשע מאילינוי שבארה"ב. אביה החל בחיפושים אחריה - והתברר כי היא נחטפה על-ידי אמה. וסיפורה אף פורסם בסדרת הדוקו "תעלומות בלתי פתורות". בימים האחרונים היא זוהתה בחנות לאחר שאדם שצפה בדוקו זיהה אותה

קיילה אונבהון, אז והיום
קיילה אונבהון, אז והיום | צילום: טוויטר

ביולי 2017 נעלמה קיילה אונבהון, בת תשע, מביתה במדינת אילינוי שבארצות הברית, לאחר שאמה חטפה אותה. שש שנים חלפו, וסיפורה של הילדה שהוכרזה כנעדרת הופיע בפרק בסדרת הדוקו "תעלומות בלתי פתורות" בנטפליקס. במוצאי השבת האחרונה זיהה אדם שצפה בתוכנית את קיילה, כיום בת 15, בחנות בנאשוויל שבצפון קרוליינה - והודיע לרשויות.

קיילה נחטפה על-ידי אמה לאחר שאביה, ריאן איסרקה, זכה במשמורת מלאה עליה בתחילת 2017. ב-5 ביולי הוא אמור היה לאסוף אותה מטיול שאליו יצאה עם אמה ובן זוגה - אך השלושה לא שבו. כחלק ממאמצי החיפוש, פנה האב לנטפליקס - שהקדישה כאמור פרק לסיפורה של קיילה.

אחרי שבתו נמצאה, איסרקה אמר כי הוא שמח מאוד שבתו חזרה בשלום הביתה, והודה לענקית הסטרימינג ולרשויות אכיפת החוק על פרסום הסיפור: "אני גם רוצה להודות לכל העוקבים בדף הפייסבוק של 'השיבו את קיילה הביתה', שעזרו לשמור על הסיפור שלה בחיים".